2737
2739

سلام به همگی، من در هفته نهم بارداری هستم ، در هفته پنجم سونوگرافی جنین من را طبیعی و با ضربان قلب نرمال تشخیص داد ، ولی سونوی بعدی مشخص کرد ضزبان قلب جنین تو ۶ هفتگی متوقف شده و تشخیص سقط فراموش شده داد، تکرار سونوگرافی هم این مطلب رو تایید کرد، متاسفانه هیچ لک بینی یا خونریزی ندارم ، به بیمارستان مراجعه کردم برای دو روز دیگر وقت درمانگاه و بستری دادند اما مامای بیمارستان توصیه کرد با مصرف داروهای گیاهی در این دو روز تلاش کنم که خونریزی آغاز بشه تا کمتر در بیمارستان اذیت شم. دوستان کسی در این مورد تجربه ای داره؟؟ از چه داروهایی استفاده کنم؟؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید.

دم کرده زعفرون بخور و تخم شوید

اسیر ناتوان منم؛امیر مهربان تویی   بکن هرآنچه می کنی رضای من رضای تو     خدایا شکرت                                                                                                                                                                                      

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

برای من جوشونده جعفری(جعفری تازه و نبات) و آب هویچ خیلی تاثیر داشت،

هر لیوانی میخوردم دردم زیادتر میشد و...(در کنار داروهایی که دکتر داده بود)

زعفران هم خوبه،

فقط باید زیاد بخوری با یکی دو لیوان اتفاقی نمیفته

الحمدالله❤
2738

اگر خوردي و خونريزي نداري برو بيمارستان واست قرص واژينال مي زارن سقطم نشد كورتاژ مي كنن انقد خودتو عذاب نده گاهي وقتا جاي بچه محكمه با زعفرون و اين گياهيا نميفته فقط عوارضش مثل تپش قلب مياد سراغت من تجربشو داشتم 

نَگَم بَرآت اَز عَلآقَم بِه چِشآت×.×😌👁💓🌒

راستش این سقط دوم منه، اولی تو ۱۴ هفتگی مرگ داخل رحمی براش تشخیص دادند، ۱ هفته بیمارستان بستری شدم و ۱۷ تا قرص میزو برام گذاشتند ولی هیچ اتفاقی نیفتاد!! دکترم کورتاژ رو قبول نداشت، بعدش بردنم به اتاق زایمان و طبیعی زایمانش کردم، درد و تنهایی و فشار روحی خیلی زیادی رو تحمل کردم، الان بیمارستان برام کابوسه، هرچند دیگه چاره ای ندارم . 

سلام دوستان نمیدونم اصلا کسی این تاپیک رو می خونه یا نه، من طبیعی در منزل سقط کردم اونهم فقط با کمک داروی گیاهی، گفتم که خیلی تنهام و به خاطر سقط قبلیم به شدت از بیمارستان ترس دارم ، تازه دهانه رحم من بی نهایت سخته و اصلا به دارو جواب نمیده، به طوری که برای سقط قبلی ۱۷ قرص میزو استفاده شد و حتی به خونریزی نیفتادم و رفتم به اتاق لیبر( زایمان) و با کمک آمپول فشار طبیعی زایمانش کردم، خلاصه اصلا امیدی به سقط نداشتم.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز