2733
2734
عنوان

سرطان سینه

514 بازدید | 4 پست

یکی از سوالات بسیار متعددی که از دکتر احمد رضا نصیری جراح سینه پرسیده می شود این است که آیا سرطان سینه درمان دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کرد بله ، خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه می توان سرطان را حتی درمراحل پیشرفته نیز درمان نمود .

به روش های مختلفی انجام می شود ، بسته به پیشرفت سرطان سینه مراحل درمان نیز متفاوت است

 سن سرطان سینه ، همیشه بیماران بیان می کنند که سن سرطان سینه چه زمانی است در ذیل آماری را که برای سن سرطان سینه بیان شده است را بیان می کنیم .

سن سرطان سینه یکی دیگر از سوالاتی است که بسیاری از اشخاصی که به بیماری سرطان سینه مبتلا هستند بیان می کنند ، به طور میانگین طبق آماری که منتشر شده است سن سرطان سینه 45 سالگی به بالا است ، اما متاسفانه سن سرطان سینه کاهش یافته است و به سنین کمتر از 45 سالگی نیز رسیده است .

تومورهای سینه از مهم ترین عواملی می باشند که سبب مرگ و میر زنان شده است .

عواملی مانند قاعدگی زود هنگام ، عدم بارداری ، یائسگی ، عدم شیردهی و بارداری در سنین بالا سبب از جمله عوامل مهم و زمینه ساز سرطان سینه می باشند .

والا خاله من هیچ کدوم از این علائم رو نداشت فقط درد در ناحیه سینه داشت. پیگیری کرد یه عده تو سینه ش بود . که مجبور شد شیمی درمانی و... انجام بده.  تنها شانسی که آورد این بود چون سریع فهمیدن دیگه فقط غده رو درآورد . سینه ش مشکلی پیدا نکرد. 

مامان دوقلو ها . سپهر و سهند 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ای کاش بیشتر اطلاع رسانی بشه در مورد علل و علائم انواع مختلف سرطان


اره منم خیلی دوست دارم درباره سرطان سینه بدونم . رفتم تو سایت همین دکتر نصیری کلی مطالب خوب داشت . آخه من تو خانوادم مشکل سرطان سینه بوده برای همین خلی نگرانم . 

برای مشاوره ام دایرکت اینستاگرامش پی ام دادم زود جوابمو داد گفت هر شش ماه یه بار برم پیش یه دکتر برای چکاپ اصلا مشکلی پیش نمیاد . 

برو تو سایتش یا اینستاگرامش بیشتر بخون دربارش


https://www.instagram.com/dr.ahmadrezanasiri/

2728

در مراحل اولیه، سرطان پستان معمولاً فاقد درد بوده و ممکن است هیچ علایم چشمگیری را نشان ندهد. با پیشرفت این بیماری، علایم و نشانه‌ها می‌تواند شامل ایجاد (غده) یا ضخیم‌شدن نواحی نزدیک پستان یا خود پستان ، تغییر در سایز یا شکل پستان ، ترشح از نوک پستان، حساسیت موضع و فرو رفتگی باشد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

 سرطان سینه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز