2752
2734
یه موضوع جالب: یکی از اقوام ما کانادا زندگی میکنه و توی خونش مورچه داشته.میره تا از مغازه سم فروشی سم مخصوص مورچه بگیره.فروشنده بهش میگه - مورچه ها احتیاجی به سم ندارن.با زبون خوش باهاشون حرف بزن و بگو دوست ندارم تو خونه من باشین.دوست ندارم بکشمتون ولی اگه نرین مجبور میشم اینکارو بکنم - فامیل ما برمیگرده خونه و دوستانه با مورچه ها حرف میزنه و در کمال ناباوری میبینه که رفتن .از وقتی که ما این موضوعو فهمیدیم به هرکس که توی خونه مورچه داشت گفتیم و اونم همینکارو کرد و نتیجه هم کاملا مثبت بود.شما هم امتحان کن .ضرری نداره.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ...........که هر چه بر سر ما میرود ارادت اوست

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس



نقل قول از مریم :
مورچه ها احتیاجی به سم ندارن.با زبون خوش باهاشون حرف بزن و بگو دوست ندارم تو خونه من باشین......



نقل قول از شقایق :
بعدشم با زبون خوش رفتن.......




دوستان عزیز این حرفها چیه، اصلا طول موج اصوات مورچه بقدری بالاست که اگه شما روزی قادر به شنیدن اون باشید قطعا کر میشید، بعد شما میشینبد با این حشرات بحث و تبادل نظر میکنید ؟

اگه این مخلوقات میتونستن زبون آدمیزاد بفهمن یا ذره یی هوش و عقل و تفکر داشتن، شما مطمئن باش که نمیزاشتن شما اونهارو لگد کنید یا از روی کره زمین بندازیدشون بیرون، بلکه این اون جک و جونورها بودن که ما انسانهارو از سرزمینشون مینداختن بیرون









آقای راهزن من نگفتم ما صدای اونا را می شنویم.ولی گفتم اونا حرف آدیمزادو میفهمن.شما هم امتحان کن.یا نتیجه مثبت میشه و بهت زده میشی.یا منفی میشه و یه کم میخندی.غیر از اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ...........که هر چه بر سر ما میرود ارادت اوست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687