2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
بیاید بگید خواهشن    

خاله بازی کن. بگو تو مامان باش من بچه. کخیلی چززا می تونی بفهمی تو این بازی. مثلا اگه جایی کم یا زیاد گذاشته باشی واسه بچه اونجا تو نقشش میفهمی. کلا هم خوش میگذره هم اموزشه.

2738
وای من پسر ۸ماهه دارم اصلا بلد نیستم باهاش بازی کنم،۵دقیقه دالی بازی میکنم ،بعد کم میارم


سلام عزیزم تو اون سن بچه نیازش به بازی نیست دقیقا هم از دالی بازی خوشش میاد بچه از سه سالگی نیاز به اسباب بازی و بازی داره قبل از اون در حال اکتشاف همه چیز از طریق حواس پنجگانه هست یا میذاره تو دهنش یا به وسیله پیدا و پنهان بودنش دنبال شناخت اطرافش میگرده.

ممنون مرجان جون بازم توذهنت اومدبگو


سلام دوست من

دقیقا بازی با کودک همش خلاقیت خودتون هست ،و دقیقا نقش بازی یا همون خاله بازی خیلی چیزا رو به بچه میفهمونه یا بازی با بقیه اسباب بازی هاش و نقاشی چیزی که مهمه اینه که تو بازی با بچه خودتون باشید یعنی شما هم اجازه بدید کودک درونتون با بچه تون بازی کنه و لذت ببرید در این صورت هم بچه هم خودتون از زمانی که باهم میگذرونید لذت میبرید و کلی چیز یاد میگیرید.

سلام عزیزم تو اون سن بچه نیازش به بازی نیست دقیقا هم از دالی بازی خوشش میاد بچه از سه سالگی نیاز به ...


مرسی گلم خیالم کمی راحت شد پس

💝خدایا پسرم تمام زندگیه منه،برام حفظش کن💝

سلام عزیزم سوالاتون واقعا سوال بجایی بودی ممنونم ک واقعا بیان کردید شیوه بازی صحیح بلد نیستید به جرات میتونم بگم خیلی از مادرها بلد نیستن اما تصورشون اینه ک بلدن بهت حتما توصیه میکنم به این سایت یه سر بزن انواع بازی های خلاقانه و ذهنی بهت آموزش میده که در کنار سرگرم کردن فرزندت ذهن اش خلاق میکنه و کمک میکنه فرزند باهوش و خلاقی به جامعه تحویل بدیhttp://madarekafi.ir/

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز