2737
2734

ماشالا چقدر فعال هستین. وسط لباس شستن و غذا درست کردن چطور پیام می زارین

آنکه بر در می کوبد شباهنگام، به کشتن چراغ آمده است ... نور را در پستوی خانه نهان باید کرد ... دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم، دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد ... روزگار غریبی است نازنین ... نور را در پستوی خانه نهان باید کرد، عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد ...آنک قصابانند بر گذرگاهان مستقر با کُنده و ساطوری خون آلود، و تبسم را بر لبها جراحی می کنند، و ترانه را بر دهان ...کباب قناری بر آتش سوسن و یاس ... شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد ...ابلیس پیروز مست سور عزای ما را بر سفره نشسته است ...خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد ...خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2738

ما شب مهمون داریم

مادرشوهر

خواهر شوهر و بچه هاش

دو تا جاری ها😁


دارم غذا میپزم

دکلمه ای از زبان خدا : منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم. تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟   تو راه بندگی طی کن عزیز من... خدایی خوب میدانم! طلب کن خالق خود را، بجو ما را... تو خواهی یافت.   که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو. مگر‌ کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی، ببینم من تو را از درگهم راندم؟   که می ترساندت از‌ من؟ رها کن آن خدای دور، آن نامهربان معبود. این منم پروردگار مهربانت، خالقت.    به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است. قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور، قسم بر اختران روشن اما دور :    * رهایت من نخواهم کرد *✌🙏  اللهم صل علی محمد و آل محمد. ( من ivf کردم، اگه سوالی در موردش داشتین بپرسین کمک تون کنم ) 

خوابیدم رو زمین.تلوزیون روشن.نت گردی.سرو کله زدن با این پسر فسقلی!

میگن هرکسی صلوات بفرسته فرشته ها لبهاش رو بوس میکنن!پس هرکی بوس میخواد برای حل مشکلم یه صلوات بفرسته😍😙
ما شب مهمون داریم مادرشوهر خواهر شوهر و بچه هاش دو تا جاری ها😁 دارم غذا میپزم

چ خوشحالم هستی.من که بفهمم میان تب به جونم میفته!حالا چی درست میکنی؟

میگن هرکسی صلوات بفرسته فرشته ها لبهاش رو بوس میکنن!پس هرکی بوس میخواد برای حل مشکلم یه صلوات بفرسته😍😙
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز