2733
2734
عنوان

میکرونیدلینگ

1301 بازدید | 14 پست

کسی تاحالا انجام داده نتیجه اش چطور بوده لک های صورتم سطحی ان میخوام پوستم به اصطلاح جون بگیره و شاداب بشه 

ممنون میشم اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید بگید

لیزر موهای زاید آقایان و بانوان 
 تزریق ژل و هایفوتراپی  در کلینیک پوست و لیزر ادونیس


پلاسماجت در کلينيک پوست و لیزر ادونيس
قيمتهاي پلاسماجت براي نواحي مختلف :
بلفاروپلاستي 450 هزار تومان
رفع چروک زير و کنار چشم 350 هزار تومان
رفع خطوط بالا و دور لب 250 هزار تومانساعات کاري ؛ شنبه الي پنجشنبه ساعت 10-19

تلفن جهت هماهنگي 86110844-86110849 – 09120150817

تهران- گيشا - نبش کوچه 39- پ 356( بالاي داروخانه فدرا)- ط1- واحد

سلام وقت بخیر بنده استفاده کردم و به نتیجه خوبی رسیدم منافذ پوستم باز بود جای جوش روی صورتم مونده بود بعد از 12 جلسه استفاده در منزل الان 70 درصد پوستم خوب شده

من از یه کانال خرید کردم تمام اجناسش اصل بود خدایش 

کسی خواست این ادرسشه skincarezagros@

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام. بله من انجام دادم بسیار هم راضی هستم. من میکرونیدلینگ رو تو کلینیک دکتر هنرور انجام دادم و خیلی هم خوب بود. آدرس سایتشون رو براتون میزارم خواستین ببینین. این کلینیک بسیار مجهز و با صاول استاندارد کار می کنند.

2728

 میکرونیدلینگ یک روش به روز و بدون عارضه برای رفع مشکلات پوستی می باشد. بسیاری از مشکلات پوستی را می توان با میکرونیدلینگ درمان کرد. ما در کلینیک زیبایی خود از روش میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک ، برطرف کردن اسکار (جای زخم و جراحت) ، درمان سوختگی ، درمان ترک های پوستی (استرچ مارک) ، درمان ریزش مو و رفع تیرگی و لکه های پوست استفاده می کنیم.

 میکرونیدلینگ یک روش برای تحریک و افزایش کلاژن سازی در پوست است. میکرونیدلینگ دارای سوزن های بسیار ریزی می باشد که فرایند کار با آنها انجام می شود. در میکرونیدلینگ سوزن ها طی یک پروسه چند دقیقه ای وارد پوست می شود. این کار یک تحریک مکانیکال پوست است که باعث افزایش انتشار فاکتورهای رشد در پوست می شود.

 در این روش وارد کردن سوزن ها عمقی نیست و به اندازه ای است که پوست دچار خونریزی های ظریفی می شود. در میکرو نیدلینگ لایه اپیدرم پوست علیرغم سوراخ شدن به هیچ عنوان تخریب نمی شود. شما با خیال آسوده و بدون نگرانی می توانید از این روش استفاده کنید. کلیه خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو در کلینیک بلوتاچ توسط پزشک مجرب انجام میشود و به هیچ عنوان افراد غیر متخصص هیچ کار پزشکی را بر روی بیمار انجام نمی دهند. برای تعیین وقت و مشاوره در خصوص انجام جوانسازی پوست با میکرو نیدلینگ با شماره 88883933-021 تماس بگیرید.

سلام دوستان من میکرونیدلینگ انجام دادم برای جای جوش و منافذ باز پوست صورتم و واقعا راضی هستم این کار رو توی مطب دکتر بابک حاجیلو انجام دادم و کارشون واقعا عالی بود. برای اطلاعات بیشتر راجع به میکرو نیدلینگ آدرس سایتشون رو میزارم .

https://www.zibache.com/جوانسازی-پوست-با-میکرونیدلینگ/

2738

سلام به همهٔ مهربونا

یه خانم خوب و دقیق می‌شناسم که دورهٔ این کارای مراقبت و زیبایی رو دیده و وسایل و تجهیزاتشم خودش داره؛ ایشون خانم محمدی هستن و من نمونهٔ کاراشونو دیدم که چقد عالی بوده...از اونجایی که ایشون هنرمند و نقاش هم هستن، دقت نظر و مهارت خاصی توی این کار دارن؛ شماره شونو اینجا می‌ذارم تا هم برای ایشون، کارشونو تبلیغ کرده باشم و هم مورد واقعا ماهر، دقیق و منصفی رو در دسترس دوستان نی‌نی سایت قرار بدم    09100712968 خانم محمدی      ‌نکته‌ای که لازمه اضافه کنم اینه که ایشون می‌تونن به سالنی که مشتری در نظر داشته باشه، بخصوص توی محدودهٔ کرج، بیان و کار رو با کیفیت عالی و قیمت خیلی مناسب‌تر از جاهای دیگه براتون انجام بدن... دیگه چی می‌خواین؟؟؟

سایت کیم کالا اینم شمارهاشونه 09120750932 -09120132883 - 02186081142 -بهترین دستگاههای جوانسازی میکرونیدلینگ اصل رو به فروش میرسونن ..این دستگاه ویژگی های زیادی مثل پاکسازی جوانسازی لایه برداری قوی داره با کمترین هزینه و کمترین زمان و بالاترین اثر...

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عشق

charming851 | 49 ثانیه پیش
2687