2737
2734
عنوان

ساید بای ساید ال جی مدل SXB550WB

142 بازدید | 3 پست

ساید بای ‌ساید مدل «SXB550WB» سری بنتلی ال‌جی با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. این یخچال با داشتن نمودار مصرف انرژی +A دسته محصولات کم‌مصرف و بهینه به شمار می‌رود. از مشخصات ظاهری این محصول می‌توان به چهار درب بودن، آب‌سردکن و یخ‌ساز بیرونی، قفل کودک و سیستم اخطار بازماندن درب اشاره کرد. درب جدید با قابلیت دسترسی سریع به اقلام پرمصرف، نکته‌ مثبتی برای این یخچال است. این محصول با ویژگی‌های مهمی مثل مجهز بودن به کمپرسور اینورتر خطی کم‌صدا با مصرف انرژی پایین، فیلتری بهداشتی Hygiene Fresh، روشنایی LED در قسمت پشت و بالا، دارای دو محفظه‌ مجزا جهت نگهداری میوه و سبزی‌ها با حفظ تازگی (Moist Balance Crisper)، افزایش ظرفیت فریزر با تعبیه‌ یخ‌ساز روی در، آبریز بلند و عریض برای قراردادن ظروف بزرگ، سیستم کنترل لمسی مجهز به نمایشگر دیجیتال LED وسیله‌ای مناسب برای خانه و آشپزخانه‌ شماست.

آنتیک کالا


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من دارم راضیم

 . خدایا تو این 3ماه که نمیخوام باردار بشم لطفا معجزه نکن با وجود جلوگیری هم باردار بشم.. با تچکر  دیدم که میگما ......  (عشقم کوچولوی من چه زود مارو ترک کردی ... مگه نمیدونستی بری از غصه دق میکنم😭😢)
2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز