2737
2734
عنوان

دیگه خسته شدم لطفا کمکم کنید

697 بازدید | 8 پست
سلام به همه مامانای فداکار
غزل من 15 ماهشه و عادت کرده هر وقت خوابش می یاد باید شیر بخوره و وقتی هم خوابش می بره سینم رو ول نمی کنه و من مجبورم تا یه ساعت کنارش باشم و تکون نخورم.
دیگه خسته شذم نه می تونم بدون اون جایی برم چون تا خوابش می گیره بهونم می گیره و وقتی هم خوابه باید من هم بهش گیر باشم و نمی تونم به کارهای عقب موندم برسم.
لطفا راهنامییم کنید که چه جوری این عادت رو ازش بگیرم.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سعی کن به پستونک عادتش بدی الته شلید دیر شده باشه پسر منم تا خوابش میومد شیر میخواست اما من خوب بهش غذا میدم یه ساعت قبل از خواب و سعی میکنم روپام تکونش بدم واهنگ یا کارتونی که دوست داره براش بذارم تا بخوابه اگه شیرم خواست بهش بده تا بخوابه ولی اگه بیدار شد تکونش بده دیگه شیرش نده
2731
پسمل من هم الان 21 ماهشه اونم باید سینه من دهنش باشه تا خوبش ببره
گونه ای زندگی کنید که وقتی فرزندتان به یاد عدالت,صداقت و مهربانی می افتند,شمادر نظرشان تداعی شوید.
مرسی از راهنمایی هاتون
ولی غزل وقتی می خواد بخوابه فقط می خواد سینم تو دهنش باشه اصلا شیر نمی خوره به محض اینکه از دهنش در می یارم بیدار میشه و نق نق می کنه.
به نظرتون اگه یه هفته موقع خواب بهش شیر ندم . با هر سختی یه جور دیگه بخوابونمش عادت می کنه؟
دیگه چاره نیست اصلا توی حیاط و خونه دهنشو باز نمی کنه دیگه چیکار کتم
گونه ای زندگی کنید که وقتی فرزندتان به یاد عدالت,صداقت و مهربانی می افتند,شمادر نظرشان تداعی شوید.
2740
درک می کنم چی می گی دختر منم عادت داشت شبها با شیر بخوابه چون از اول پستونک هم بهش ندادم خیلی اذیت شدم هر شب چند ساعت باهاش سر و کله می زدم تا بخوابه. در حالی که خیلی از بچه های اطرافمو می دیدم که شبا با چندتا مک زدن به پستونک سریع خوابشون می بره و به مادر هم کاری ندارن ولی دختر من دوسالگی که از شیر گرفتمش تازه یاد گرفت خودش بخوابه تا اون موقع وابسته به من بود.
در هر حال...
سعی کن بعد از اینکه غزل کوچولو خوابش برد می می رو از دهنش در بیاری و نزار اون تو بمونه اگر هم خواست بیدار بشه با پیش پیش و ماساژ دادن پشتش نزار بیدار بشه و هر طور شده بخوابونش. ممکنه اولش یه کم بدقلقی بکنه ولی بلاخره عادت می کنه.
بهترین کار اینه که نحوه خوابوندنش رو عوض کنین یعنی دیگه شبا با شیر نخوابه. یک هفته تا 10 روز سر یه ساعت مشخصی چراغا رو خاموش کنین و همه تون بخوابین. اگه همسرت همکاری می کنه بهتره به جای تو پدرش بچه رو بخوابونه و تو بری یه اتاق دیگه تا بچه بهانه شیر نگیره و پدرش با قصه گفتن و لالایی و ... بخوابوندش، سرشب بچه رو ببرین پارک بازی کنه تا حسابی خسته بشه و زود بخوابه. یک هفته سخت می گذره ولی بعدش عادت می کنه. اینجوری هم خودش راحت می شه هم شما و وقتی هم خواستی از شیر بگیریش کارت خیلی خیلی راحت تر می شه در ضمن شیر قبل از خواب برای دندونای بچه خیلی ضرر داره.
درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر...درین سراچه بازیچه غیر عشق مباز
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز