2737
2739

قلعه رودخان قلعه ای باصلابت برفراز کوه ها و در دل جنگل های انبوه فومن است. قلعه رودخان از دو بخش ارگ و قورخانه تشکیل شده است. ارگ به محل زندگی حاکم و حرم سرای وی گفته می شود و قورخانه نیز به محل فعالیت های نظامی و زندگی سربازان اطلاق می شد. این قلعه قدمتی بالغ بر ۶۰۰ سال را داراست. 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

ایرانیا هرچی کمتر جاهای بکر رو بشناسن بهتره.تبدیلش میکنن به زباله دان

«من وقتی در باب گذشته ایران تامل می‌کنم، از این که ایرانی ها دنیا را به نام دین یا به نام آزادی به آتش نکشیده‌اند، از این که مردم سرزمین‌های فتح شده را قتل عام نکرده‌اند و دشمنان خود را گروه گروه به اسارت نبرده‌اند، از این که در روزگار قدیم یونانی های مطرود را پناه داده‌اند،ارامنه را در داخل خانه خویش پذیرفته‌اند،جهودان و پیامبران شان را از اسارت بابل نجات داده‌اند، از این که در قرن های گذشته جنگ صلیبی بر ضد دنیا راه نینداخته‌اند و محکمه تفتیش عقاید درست نکرده اند،از این که ماجرای سن بارتلمی نداشته‌اند و با گیوتین سر‌های مخالفان خود را درو نکرده‌اند، ازاین که جنگ گلادیاتورها و بازی های خونین با گاو‌های خشم آگین را وسیله تفریح نشمرده‌اند،از اینکه سرخ پوست ها را ریشه کن نکرده اند و بوئرها را به نابودی نکشانیده اند، از این که برای آزار مخالفان ماشین‌های شیطانی شکنجه اختراع نکرده اندو اگر هم برخی عقوبت‌های هولناک در بین مجازات‌های عهد ساسانیان بوده است، آن را همواره به چشم یک پدیده اهریمنی نگریسته‌اند و از این که روی هم رفته ایرانی‌ها به اندازه سایر اقوام کهنسال دنیا نقطه ضعف اخلاقی نشان نداده‌اند؛ احساس آرامش و غرور می‌کنم……و امید آنکه در آینده هم ایرانی مثل ایرانی گذشته ملامت ناپذیر بماند و از بین نرود.»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687