بچه ها من هفته قبل پنج شنبه و جمعه با ادمین یه کانال کالای خواب صحبت کردم یه مدل پسندیدم. شنبه صبح پولو واریز کردم.
مدلی که من پسندیدم 330 بود یه جفت بالش اضافه هم خواستم که 35 تومن بود. روی هم 365 واریز کردم.
حالا شنبه ظهر ادمین پیام داده که مدلتونو عوض کنین این مدلو موجود نداریم. گفتم چرا؟ من که باهاتون اوکی کردم گفت بعد از 20 روز مرخصی زایمان تازه رفتم شرکت و خبر نداشتم و از این حرفا...
منم یه مدل دیگه پسندیدم گفت میشه 400 در حالیکه همین مدلو جمعه گفته بود 330. بهش گفتم شما که گفته بودین 330 چرا حالا میگی 400. گفت اون مدل لحافیه 330 ولی مدل کاوردارش 400 میشه. گفتم من هیچ رقمی نمی تونم اضافه تر واریز کنم. اگه با همون 365 بهم این مدل کاوری رو میدین که بدین اگرنه پول منو پس بدین. گفت باشه بالشایی که می خواستی رو حذف می کنیم این سرویسو برات می فرستیم که شامل هفت تکه بود. کاور لحاف، لحاف، کاور تشک و چهارتا روبالشی.
حالا سفارشم 5شنبه رسیده ولی دوتا روبالشی کم داره یعنی کلا دوتاروبالشی داره. زنگ زدم بهشون گفت واسه ادمین بفرستین. به ادمینم گفتم پی امو دیده ولی جواب نمیده تماسم می گیرم جواب نمیدن. به نظرتون باید چیکار کنم؟ پیگیری فایده ای داره یانه؟
بچه ها ببخشید خیلی طولانی شد