2752
2734
عنوان

لطفا به خواهرم کمک کنید

1026 بازدید | 16 پست
سلام دوستان
مشکلی که میخوام مطرح کنم مربوط به ازدواج خواهرمه
خواهرم یه خواستگار داره که خیلی هم به علاقه دارن. اما مادر این آقا به شدت مخالفت میکنه. این آقا پسر دیندار و صادقیه اما از لحاظ مالی به پدر مادرش خیلی وابسته است از طرفی هم از اون آدماست که تا به حال رو حرف اونا حرف نزده
اما دست بردار خواهرم هم نیست. مادرش هم دلیل درست و حسابی برای مخالفت رو نمیکنه. حالا خواهرم مونده چیکار کنه
برای یه ازدواج حتما باید خانواده ها موافق باشن به قول شوشو باید از فیلتر خانواده بگذره
با توجه به اینکه اق دوماد هم از نظر پول بهشون وابستس خب این فردا چطور میخواد خرج زنش رو بده؟
خدارو دوست دارم واسه اینکه تورو بهم داده**خدارو دوست دارم چون عاشق بودنو یادمو داده
سلام

اگر خواهرت دنبال دردسر نیست به پسره جواب نه بده.

این دوره و زمونه اونقدر انسان مشکلات حل نکرده داره که باید تا میتونه سعی کنه مشکلاتش رو کم کنه نه اینکه یه دردسر به بقیه دردسرها اضافه کنه.

مطمئن باش بعد از ازدواج اگه اتفاق بیفته بازم هم درگیریهای زیادی خواهند داشت.
چون بچه های الان صبر و تحملشون خیلی کم شده. و خدای ناکرده آخر کار به طلاق ختم میشه پس بهتره که اصلا پیش نیاد و به انجاها نکشه.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از طرف من به خواهر گلت بگو بیخیال این آقا شو........ چون دقیقا همچین بلایی سر خوردم آمده الان سه ساله با خانواده شوشو قطع رابطه کامل هستم... همیشه هم تنم میلرزه... از دست مادر شوهر ... شاید اولش یه خورده جدایش براش سخت باشه ولی خیلی خیلی بهتره که به آینده فکر کنه نه احساسی تصمیم بگیره
زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکیکه همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد
2731
سلام عزیزم...به نظر منم اینطوری جالب نیست چون همون خانواده ها که خودشون انتخاب می کنن و همه کاره ن بازم بعد ازدواج دخالت و ایراد گرفتن کارشونه چه برسه که راضی هم نباشن
درسته که ادم میگه اون که نمی خواد با پدر مادرش ازدواج کنه اما مگه میشه اونها رو حذف کرد؟؟
حتی اگه شهر دیگه ای زندگی کنن بازم مشکلات هست...
مخصوصا اینکه معلومه اقا پسر خیلی هواشونو داره و پسر حرف گوش کنیه...و مهمتر از اون وابسته ست از نظر مالی
فردا پس فردا هرچی شد از لحاظ محبتی نتونن تحت فشار قرار بدن از نظر مالی فشار میارن و ....
اگه خواهرتون سنش کمه بگید صبر کنه
اگه نه که بدتر چون فرصت خطا و جبران نداره....
و در نهایت بگین صبر کنه....خدا خودش در حکمتش رو باز می کنه....توکل کنه به خدا و استغفار کنه به نیت همین ازدواج
حتما حل میشه......
من همیشه برای دخترا دعا می کنم که خوشبخت و عاقبت بخیر بشن
با سلام ازدواج با مخالفت همیشه هم بد نیست. من با موافقت کامل و تایید تک تک خانواده شوهرم ازدواج کردم. شوهرم هم وابستگی مالی نداشت ولی خیلی اذیتم کردن و خیلی حرفا بهم زدند. همه چیزو بهم حروم کردن بگذریم. ولی جاریم با مخالفت صد در صد همه خانواده شوهرم. چند ماه که عقد کردن ولی بیا و ببین می‌ گن گناه داره باید باهاش خوب باشیم و از گل نازکتر بهش نگفتن!!!!!!
در تاریخ 28 مهر یه معجزه اتفاق اقتاد و من به آرزوی مامان شدن رسیدم... الهی شکرت...شکر بخاطر هدیه الهی....قربون بزرگی، قدرت و رحمتت.
مامان پارسا جون به نظر من خواهرت باید از فکر این خواستگارش بیرون بیاد ، پیش مشاور رفتم این آقا به حال خواهر شما چه فرقی میکنه چون خانواده اش راضی نیستند ، مگه آدم می تونه یه عمر حرف بشنوه یا باهاشون مبارزه کنه ، بالاخره اون پسر اون خانواده است من فکر نمی کنم بتونه باهاشون قطع رابطه کنه؟
چه " بی حساب " می بخشی و چه " با حساب " تسبیح ات می گویم ! (الله اکبر 34مرتبه ، الحمدلله 33مرتبه ، سبحان الله 33 مرتبه )

نی نی نگار این جاری من هیچی نداره، بزرگتر از برادرشوهرم هست. شهرستانی و اصلاً هم پولدار نیستن. قیافه هم خیلی معمولی رو به پایین. من که می‌گم اونا رو جادو کرده چون قبل از عقد حسابی خانواده شوشو حالشو گرفته بودن و چند بار هم باهاش برخورد کرده بودن. وقعاً دارم می‌گم فکر نکنی غرض دارم همه چیز به شانس هست. اصلاً به این چیزا نیست. د رمورد من هم دقیقاً برعکس بود من تمام امتیازاتم از خودشون بیشتر بود هر چی که فکر کنید. شوری که اوائل فامیلاشون گفته بودن اینا چه شانسی آوردن که چنین عروسی نصیبشون شده!!!!
در تاریخ 28 مهر یه معجزه اتفاق اقتاد و من به آرزوی مامان شدن رسیدم... الهی شکرت...شکر بخاطر هدیه الهی....قربون بزرگی، قدرت و رحمتت.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687