2737
2739
عنوان

مامانای گل شهریور و مهر 97 بیاین اینجا باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 349089 بازدید | 40785 پست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

سلام بچه ها من اومدم .درچه حالین مامانهای عزیز؟ نی نی ها خوبن؟چقدرخوشگلن عکسای نی نی هاتون.من منتظرم جوشهای صورت پسرم بره بعد عکسشو بزارم  پسرمن فردا انشاله چهل روزش میشه و دائم درحال زورزدن بااینکه درروز یکی دوبار پی پی میکنه ولی توخواب همش زورمیزنه بیدارمیشه. تاحالا ندیدم نیم ساعت عمیق بخوابه همش بالا سرش میشینم گهوارشو تکون میدم تا دوباره بخوابه.دیگه کارای خونه رو هم بیخیال شدم  اخرش دیگه مجبورشدیم براش گهواره بگیریم.

ان شالله. قطره استامینوفن رو کم دادیم چون زیاد گریه نمیکنه. اگه خدایی نکرده درد داشته باشه بازم میدم ...

سفالکسین آنتی بیوتیکه شاید برای پیشگیری از عفونت داده ولی معمولا نشنیدم بدن بزار برم تو لک لک برات سوال کنم ببینم کسی بوده ب بچش داده باشه بیام بگم همین خوبه ک کم گریه میکنه اگه دردش زیاد بود ک خیلی گریه میکرد نگران نباش❤😙

🌟❤♥کاش میشد پشت دستهای خدا را بوسید🌟❤♥
2738
دکتر من گفت 40 روز بعد زایمان بیا که رفتم ؛قبلش بهم گفت معاینه داخلی داری 😐😐😐که وحشتناک برام سخته ...

ای وای چ دکتر بدی بوده😕اینقد بدم میادا ازین مدل دکترا آدمو ب اوج ناامیدی میرسونن 

وای حتما منم معاینه داخلی دارم 😨منم ک پلمپ شدم ترسم ب شدت دارم حتما دردم میگیره😣😣😣

🌟❤♥کاش میشد پشت دستهای خدا را بوسید🌟❤♥
عزیزم طرز استفادشم بگو،،من خیار پنبر استفاده میکنم چند روز یبار اگه دوسه روزی پی پی نکرد

خیار چمبر اون دراز کلفتا مگه نیست؟! 😃 ی بار بچه بودم خوردم😋چجوری میدی ب بچه؟ 😮

🌟❤♥کاش میشد پشت دستهای خدا را بوسید🌟❤♥
سفالکسین رو بعضی از دکترا میدن بعضیا نه. ولی به نظرم جالب نیست برای پیشگیری آدم آنتی بیوتیک بده. به ...


😅😅😅😅چ وقت شناسه

ستاره جون چندنفری جواب دادن گفتن فقط استامینوفن دادن دکترشون اصلا نداده بهشون اونو.حالا اگه مخالفی ک نده ان شاءالله عفونت نمیکنه بنظرم بازش بزاری بیشتر هوا بخوره زودتر خوب بشه تا اینکه همش پوشک باشه تو پوشکم ک کارشو نمیکنه منتظر مامانشه😝😝

🌟❤♥کاش میشد پشت دستهای خدا را بوسید🌟❤♥
خیارو پنیر میدی به پسرت؟؟؟؟؟؟

اشتباه تایپ کردم،خیار چنبر،کلا اینجا ب بچه ها اینو میدن حتی از دکترم پرسیدم گفت بده بهش،مثلا شب بدی فرداش شکمش کار میکنه،،ی چیز گیاهیه وسطشو در میاری با شیر خودم قاطی میکنم باقطره چکان میدم از صافی رد میکنم البته

خدایا،فقط سلامتیشونو ازت میخوام،منو بااین امتحان نکن.
مرسی عزیزم 😙😙❤

@footofaaan

  زن ها، فرایندمحور هستند و مردها نتیجه گرا

بنابراین وقتی یک زن می خواهد موضوعی را به فردی دیگر بگوید، دوست دارد آن را از اول تا انتها با ذکر جزئیات بیان کند.  

اما مرد به دنبال نتیجه است.(برای همین اول صحبتهای شما میگویند خب نتیجه چی شد؟)


از آنجا که مرکز اصلی حافظه دور (هیپوکمپ) در زنان بزرگ تر از این مرکز در مغز مردان است، آنها جزئیات ماجرا را به خوبی به یاد می آورند و به همان شکل توصیف می کنند ولی مردان قادر به یاداوری جزئیات نیستند.



 با این اوصاف اگر مادری دخترش را در یک مدرسه غیر انتفاعی ثبت نام کند، شب هنگام وقتی همسرش از او می پرسد که مریم را ثبت نام کردی؟ احتمالاً این گونه پاسخ خواهد داد:


 "نمی دونی که! از اول صبح بدبیاری آوردم.

 آسانسور کار نمی کرد، نه این که خراب شده باشه ، نه! این همسایه طبقه نهم در آسانسور رو خوب نبسته بود، مجبور شدم از این جا تا طبقه نهم رو پیاده برم.


 نمی دونم چرا مردم اینقدر بی مبالات شدن؟! دفعه قبل هم آشغال هاشون رو گذاشته بودن تو راه پله ها، بوش تا اینجا می اومد... خلاصه سوار ماشین که شدم و استارت زدم دیدم بنزین ماشین داره تموم میشه، با استرس خودم رو رسوندم پمپ بنزین.

 حالا مریم هم تو ماشین داره غر می زنه که الان مدرسه رو می بندن و من بی سواد می مونم! نمی دونستم بخندم با حرص بخورم... خلاصه رسیدم مدرسه، مگه جای پارک پیدا می شد. دو کوچه بالاتر به زحمت یک جا پیدا کردم. تو این هوای گرم، با این بچه خودم رو رسوندم مدرسه.


 حالا خوب شد به موقع رسیدم چون ساعت 11 تعطیل می کردن تا به جلسه اداره برن، مدرسه خوبی بود. لابی قشنگی داشت. مدیرشون اما یک کم افاده ای بود. حالا حدس بزن شهریه مدرسه چقدر بود؟ ... نه برو بالا! 8 میلیون تومان برای یک سال. البته با هزینه غذا و سرویس... ثبت نامش کردم و فعلا یه تومن دادم و بقیه اش رو هم باید تا آخر سال بدیم، یادت نره ها ... ."


 زن در واقع از پرسش همسرش که "مریم را ثبت نام کردی؟" استفاده کرد تا با او صحبت کند. در تمام مدتی که زن در حال تعریف ماجراست، احتمالاً اعصاب مرد در حال به هم ریختن است که "چرا اصل مطلب را نمی گوید؟ ، ثبت نام کرد یا نه؟" 


 حتی ممکن است در وسط تعریف کردن های زن، حوصله مرد سر برود بگوید: خب از این حرف ها بگذر، ثبت نامش کردند یا باید بریم سراغ مدرسه دیگری؟!


 اما اگر مرد با همان ماجراها بچه را ثبت نام کرده باشد و همسرس از او بپرسد:"مریم را ثبت نام کردی؟" ، احتمالاً این گونه خواهد گفت:

بله ، چقدرم گرون! 8 میلیون گرفتن برای یه سال."


همان طور که مرد از جواب طولانی زنش حوصله اش سر رفته بود، در اینجا هم ممکن است زن با شنیدن جواب کوتاه مرد، به این اشتباه بیفتد که او حوصله مرا ندارد یا از دستم ناراحت است و بنابراین نمی خواهد با من حرف بزند و به همین دلیل است که با من اینگونه سرد برخورد کرد


 اگر مرد و زن ندانند که :


- مردان "نتیجه محور" هستند و زنان "فرایند محور" 

- مردان دوست ندارند زیاد وارد جزئیات شوند ولی زنان از بیان جزئیات لذت می برند

- طول و تفصیل دادن زنان، یک امر عادی است و نشانه حرّافی نیست و مختصر گویی مردان هم موضوعی عادی به شمار می رود و نشانه سردی نیست

 آنگاه به سوء تفاهم های زیادی دچار خواهند شد.


چند نکته کاربردی 


 اگر خانم هستید:


سعی کنید هوای مغز همسرتان را در هنگام حرف زدن داشته باشید. آنها تاب و تحمل حرف های خیلی طولانی را ندارند. اگر هم می خواهید به هر دلیلی فرایند را توضیح دهید، دو نکته را رعایت کنید:


_ ابتدا نتیجه و انتهای مطلب را بگویید تا او انتظار نکشد و حرص نخورد.

 _فرایند را مختصر و مفید بگویید.

_ مختصر گویی همسرتان را به حساب مسائلی از قبیل بی علاقگی به شما نگذارید مگر آن که دلایل دیگری داشته باشید.


اگر آقا هستید:


_بکوشید کمی بیشتر با همسرتان صحبت کنید و هر چند شاید برایتان سخت باشد ولی کمی هم در گفت و گو با او فرایند محور باشید. 

_مفصل گویی همسرتان را به عنوان پدیده ای طبیعی به رسمیت بشناسید. البته می توانید یک بار با او در این باره صحبت کنید و این درس را برایش توضیح دهید و از او بخواهید که دو نکته مربوط به خانم ها که در سطرهای بالایی آمد را رعایت کند.

 #جعفر_محمدی

#روانشناسی

خدایا،فقط سلامتیشونو ازت میخوام،منو بااین امتحان نکن.
خیار چمبر اون دراز کلفتا مگه نیست؟! 😃 ی بار بچه بودم خوردم😋چجوری میدی ب بچه؟ 😮

طرز استفادشو برا متینا نوشتم عزیزم بخون

خدایا،فقط سلامتیشونو ازت میخوام،منو بااین امتحان نکن.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز