2752
2734
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731

منم ۲۰ هفته و ۵روزمه. سیسمونی خریدم

سایز ۰ .۱ دست بیشتر نخریدم. سایز ۲هم ی دست کامل. بادی وشلوار زیاد خریدم سایز ۱ و۲ چون اردیبهشت دنیا میاد هواگرم میشه

بافتنی و لباس گرم توی خونه واسه ۱۰ماه تا ۱سال

لباس سرهمی محلسی تابستونی ۲تا

پاپوش. حوله. روتختی خریدم گفتم کیسه خابشو نمیخام چون هوا گرمه. پتو دور پیچ. ی وان حموم نوزادی. کرم سوختگی پا مارک سودوکرم ک میگن خیلی خوبه

هنوز خیلی چیزاش مونده

در هفته بیستم بارداری جنین حرکت می کند وپوست از ۴ لایه تشکیل شده است. غلظت روغن گریس را تولید می کند که تمام چربی ها را بر روی پوست جنین پر می کند. در هفته بیستم بارداری مادر می تواند به ضربان قلب کودک گوش دهد. این با کمک لوله صوتی امکان پذیر است. این کار را می توان زمانی انجام دهید که یک زن برای بازدید از دکتر خود می رود. وزن جنین حدود ۳۰۰ گرم است.

 

کودکم در هفته بیستم بارداری؟ با وجود این واقعیت که چشم هنوز بسته است، نوزاد در حال حاضر به نور واکنش نشان می دهد. در پایان این دوره وزن نوزاد به ۳۰۰ گرم می رسد. ارتفاع او ۲۵ سانتی متر است، پوست ضخیم تر می شود. گریس بر روی پوست نوزاد را از مایعات مختلف محافظت می کند. بعدها، این واقعیت به کودک کمک می کند که به راحتی و بدون هیچ آسیبی وارد جهان شود.

 

خصوصیات عجیب و غریب هفته بیستم بارداری این است که مادر احساس حرکات کودک خود را می کند. این دقیقا زمانی است که کودک به طور فعال اجازه می دهد که مادر در مورد حضور او اطلاعات بدست بیاورد. در نتیجه، مادر می تواند به طور کامل احساس و درک کند که یک زندگی جدید در درون او وجود دارد. کودک حرکت می کند، با صداهای بلند واکنش نشان می دهد و در داخل رحم با فشار دادن دیوارهایش، از بین می رود.

سلام مادر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز