2733
2734
عنوان

تصميمتون چي بود و چرا؟

918 بازدید | 53 پست

بهم يه مأموريت كاري ٦ ماهه پيشنهاد شده كه ٥ روز در هفته بايد از خونه دور باشم ولي آخر هفته ها برميگردم خونه.يه موقعيت شغلي خوب با درآمد خوب.

همسرم هم تصميم گيري و به عهده ي خودم گذاشته اما شديدا وابسته ست و در اقدام بوديم برأي بارداري كه با وجود اين قضيه يه كم عقب ميوفته ولي بچه دار شدن أصلا الويت هر دومون نيست.

من خودم تصميم گرفتم كه أين موقعيت و قبول كنم و برم چون هميشه از اين فرصتها نيست و اينكه همسرم و خيلي دوست دارم و باور دارم كه اون هم خيلي دوستم داره ولي حس ميكنم اگه به خاطر دلتنگي و وابستگي از اين موقعيت بگذرم آدم ضعيفي هستم و احساسي تصميم گرفتم و من و همسرم كنار هم بايد به كمك كنيم كه أين ٦ تموم بشه. دوست دارم بدونم اگه جاي من بوديد چه تصميمي ميگرفتيد.

تعداد رای : 48
نظرسنجی
ميرفتيد
27
56%
نميرفتيد
21
43%

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

من میرفتم

کاش میشُد کوله ام را بردارم و بلیط یک طرفه برای دور ترین نقطه جهان بگیرم!بِروم تا دور دور ها و دیگر هم بازنگردم! جایی که سکوت از زمین و آسمانش ببارد! جایی که کمی بِنشینم و فکر کنم ، در تنهایی اَم غرق شوم بدون آنکه کسی من را از تنهای ام بیرون بِکشَد!جایی که دیگر کسی برای شکستنم وجود نداشته باشد، جایی که خدایم برایم صحبت کند و آرامم کند!
2731

همون كاري رو ميكردم كه اگر شوهرم جاي من بود، ميكرد

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.

میرفتم 

عشق و محبت باس از ته قلب باشه و نه از روی وابستگی

اگه واقعی باشه با دوری هیچ اتفاقی نمیوفته برعکس محکم ترم میشه

شمایی که داری امضای منو میخونی  بله با شمام   امیدوارم به تمام آرزوهای خوبت برسی 😇😚
2738
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فضای مجازی

elmira_2023 | 21 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز