2737
2734

🌀💛 توپ چرخان هویلی تویز موزیکال و آموزشی  💟



❣️قیمت: 90000 تومان




توپ موزیکال در 2 حالت متحرک و ثابت قابل بازی است


🌸توپ دارای موتور می باشد و پس از روشن شدن موجب چرخش و حرکت توپ می شود


آهنگ های شاد و آرامش بخش برای کودک پخش می کند 🎊


6 رنگ و 6 شکل هندسی و 6 حیوان و صدای آنها را اموزش می دهد ✅


4 شکل کرم و رنگین کمان و آکواریوم و گل روی توپ همراه با آهنگ می چرخند 🌀



🌷برای خرید لطفا به سایت مای نی نی مراجعه نمایید:


http://mynini.net/118-huile-toys



✅مای نی نی دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت 💖









🌟🌀 ارسال رایگان سفارشهای بالای 100 هزار تومان به سراسر ایران با پست سفارشی


🌺🌺 کانال سیسمونی مای نی نی ... بیش از 3000  محصول نوزاد و کودک ( لطفا کلیک نمایید) :


https://telegram.me/joinchat/Bd2aUDvyeNPX4W74g23w2Q



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
این مدل رو من خریدم قبلا خیلی خوبه https://mynini.net/huile-toys/4473-hile-toys-happy-baby.html 




آره خیلی بامزه س

http://mynini.net/huile-toys/4473-hile-toys-happy-baby.html

  












http://mynini.net/huile-toys/4473-hile-toys-happy-baby.html

🌟 مــرکـز خرید سـیـســمـونـی و لـبـاس و اســبـاب بـازی : http://mynini.net/  🌺  کانال سیسمونی مای نی نی: https://t.me/joinchat/Bd2aUDvyeNPX4W74g23w2Q 💙سـیـســمـونی مای نی نی در اینستاگرام: https://www.instagram.com/mynini.eshop/ لطفا مارا فالو کنید >>>>>>>>> روش خرید سیسمونی از مای نی نی 🛒 🍼👕 : http://www.ninisite.com/discussion/topic/1216371

چه کودک شما در حال بسته بندی یک اردوی تفریحی باشه، و یا قرار باشه یه سفر طولانی رو با هم به یه کشور دیگه ای برین، یه چمدون رنگارنگ کودک میتونه سفر رو واسه هردوتون راحت و سرگرم کننده کنه. مجموعه چمدان های کودک توی سان فقط مربوط به رنگ های سرگرم کننده و سبک های زیبا نیست، بلکه کیفیت هم تو اولویت اصلی این فروشگاه قرار داره. چمدان کودک باید به گونه ای طراحی شده باشه که در برابر ساییدگی ایستادگی کنه و در عین حال از وسایل فرزندتون طولانی مدت محافظت کنه. با توجه به سن کودک، هر کیف دارای چندین قسمت، زیپ و ساختار محکمه. یکی از بهترین چمدونای کودک امریکن توریستره که کیفیت و زیبایی رو در کنار هم ارائه میده. چمدان کودک طرح گورخر آمریکن توریستر از طرح های بسیار محبوب این شرکته که هم دخترونس و هم پسرونه. 

واسه سفرهای طولانی، باید یه چمدون مناسب در نظر بگیرین. چمدان کودک طرح گورخر 4 چرخ داره که 360 درجه می چرخه و همین ویژگی باعث شده حمل و نقلش آسون باشه. همچنین فضای زیادی داره که کودک میتونه از کفش گرفته تا لباس بازی و حتی اسباب بازی هاشو تو اون جا بده. در ادامه ویژگی های کامل این محصول رو ببینین. 

  • چمدان کودک امریکن توریستر مدل گورخر محصولی از کشور آمریکاست که از نوع هارد بوده و کیفیت بالایی داره. این چمدون طراحی بسیار زیبایی داره و هم مورد علاقه پسراس هم دخترا. با توجه به این که چهار چرخ هم داره کودکان تصور میکنن که دارن با یه گورخر راه میرن و این باعث هیجانشون میشه. 
  • جنس چمدون از مواد پلی کربناته. پلی کربنات تو ساخت چمدونای باکیفیت استفاده میشه و باعث مقاومت بالای چمدون میشه. این ماده استحکام زیادی هم در برابر ضربه داره و با خیال راحت می تونین اونو تو قسمت بار بذارین. 
  • چمدون 4 چرخ داره و این باعث میشه کودک واسه حملش اذیت نشه. کابینش هم حسابی جاداره و مناسب با وسایل کودک طراحی شده. کمربند هم داره که از بهم ریختگی وسایل داخل چمدون جلوگیری میشه.
  • ابعاد چمدون 48×19×37 سانتی‌ متره. وزنش هم 1.97 کیلوگرمه که خیلی سبکه و کودک به راحتی میتونه اونو جابجا کنه و اینور و اونور بکشونه. این چمدون مناسب گروه سنی 1 سال به بالاست.

توجه: حتما قبل از انتخاب نظر کودک رو بپرسین و اجازه بدین تو انتخاب وسیله شخصیش، سهیم باشه. در فروشگاه توی سان طرح های زیادی وجود داره. چمدان امریکن توربستر طرح زنبور هم یکی از طرح هاییه که بچه ها خیلی دوسش دارن و ممکنه بخوان به جای گورخر یه زنیور داشته باشه. 

خرید فیگور ارزان قیمت بسیار مناسبه

از جوی اسباب بازی، چهره های هاردکور Coldplay Hell Skull چترباز در مقیاس 1/18 بسیار دقیق است. هر تعیین بسیار مفصل است و شامل تجهیزات سلاح علاوه بر تعدادی زره قابل جدا شدن است.

گزینه های محصول
مقیاس محصول: 1:18
اندازه سرباز: 105 میلی متر
جنس: پی وی سی ABS
وزن: 0.3 کیلوگرم
مجموعه ای از سه فیگور مفصلی
بخشی از مجموعه هاردکد Coldplay
هر تعیین حاوی سلاح و زره است
محتویات جعبه
3 چهره جمجمه جهنمی چتربازان
3 جفت دست جایگزین
3 آیتم زره بدن
3 کوله پشتی
3 کلاه ایمنی
3 روسری حجیم
3 روسری کوچک
3 کمربند
2 تفنگ تهاجمی
تفنگ تک تیرانداز
3 تپانچه
3 واحد بند ران
3 واحد محافظ ساق پا
3 واحد زره شانه
3 واحد پد آرنج

2738

یکی از فروشگاه های خوب اسباب بازی در مشهد فروشگاه های اسباب بازی بانی نیک هستند و کلی تنوع اسباب باز دارند ومیتونین اگه شهرستان هستید از سایت فورشگاه انلاین بانی نیک https://baninik.ir/shop/ خرید انجام بدید، برای مشهدیای عزیز ارسال رایگان دارند .

یکی از فروشگاه های خوب اسباب بازی فروشی در سطح اینترنت فروشگاه اینترنتی بازار آنلاین هست . ارسالشون از تهران هستش ، کلی تنوع اسباب باز دارن و میتونین از هر جای ایران که هستید به صورت آنلاین از سایتشون خرید اسباب بازی برند و اورجینال رو انجام بدید. آدرس سایتشون هم https://bazaronlin.com/ هست. من که خرید کردم هم برای بچه های خودم و هم برای خرید هدیه سیسمونی اقوام ، خیلی راضی ام و به خیلی از دوستام هم معرفی کردم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز