2737
2734
عنوان

اگر بدونید خواستگارتون صرع یا تشنج داره قبول میکنید؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 10719 بازدید | 139 پست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

ن واسه صرع داشتنش...

واسه وراثتی بودن بیماریش فک میکنم جوابم منفی بود

حجاب یعنی زنده باد عشق ❤️(( از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌ اش.(امام موسی صدر)))

نه. قبول نمیکنم. چون ممکنه یه حرکتی انجام بده بلایی سرم بیاره بعد خودش و خانواده اش بگن در حال تشنج بوده. یا به ترث برسه و یک درصد تو نسل و آینده بچه هام تاثیر داشته باشه. یادت باشه ما نسبت به فرزندان خودمون باید جوابگو باشیم. 

من متاهلم البته اما اگه عاشقش بودم اره ازدواج میکردم اما در شرایط عادی نه . در نظر داشته باشین که ممکنه بچه تون هم دچار صرع بشه به صورت ژنتیکی . ازدواج میکردم اگه عاشقش بودم اما نمیزاشتم بچه گیرم بیاد ‌ . بچه چه گناهی کرده که بیمار بشه ؟ 

با چشمان سیاه تمام شرقی ات فرانسوی میبوسی چه تناقض فوق العاده ای ...
2738

نه عزیزم ، بنده هم دقیقا قبل از شوهرم آخرین خواستگارم همین شرایط و داشت ، همه چیش خوب بود ، انسان خوب و مثبت و مذهبی

ولی من مشاوره رفتم بهم گفتن سخته زندگی با این اشخاص ، ایشون از نظر مالی هم وضعش خوب نبود ، بهم گفتن اگر بیمار صرعی حداقل از نظر مالی تامین باشه ، و مشکل دارو و درمان نداشته باشه یکم شاید بشه زندگی باهاشو تجربه کرد اما به علت گرونی داروها و از طرفی اگر فقیرباشه خودش دلیلی میشه برای استرس و بیماریشو تشدید میکنه زندگی خیلی سخت میشه و علنا گفتن که این افراد باید با افرادی مثل خودشون ازدواج کنن تا بتونن خیلی خوب همدیگرو درک کنن

شاید تنها کسی که عاشق باشه بتونه با این موضوع کنار بیاد اما با دلسوزی و ترحم بزرگترین اشتباهه

خانواده دختر خیلی بدبخت و بیچاره هستن پسرها از همه لحاظ عالی هستن فقط.... پدرش گفته سالی دوبار این ...

بیخود گفته . سالی ۲ بار؟ کسی که بیماره حتی با دارو شاید سالی ۱۰ بار براش پیش بیاد . 

با چشمان سیاه تمام شرقی ات فرانسوی میبوسی چه تناقض فوق العاده ای ...
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز