2737
2734

سلام دوستان عزیز 


محصولات شامل مام ، خمیر دندان ، انواع کرم های آبرسان و مکمل های غذایی ، لاغری و چاقی می باشد کسی دوست داشت می تونه عضو کانال هم بشه 

Foreverliving_show@ 


sahar2014_r@

محصولات فوراور در حوضه های بهداشت و سلامت طرفداران زیادی در دنیا دارد . توضیع و گسترش محصولات flp باعث محبوبیت چشمگیر آن در بیش از 160 کشور دنیا گشته است .      شبکه توزییع و نمایندگی های معتبر فوراور نقش بسزایی در این راستا داشته است . محصولات شرکت از      گیاه آلوورا      (aloe)تولید میگردد . البته همانطور که میدانید آلوورا گیاهی با اسرار اعجاب انگیز میباشد . از این رو میتوان گفت عوارض و     معایب خاصی از مصرف پک های پیشنهادی شرکت فوراور به وجود نمی آید .

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



١: اكثر مشتريان نظريه داده اند كه محصولات فوراور اينقدر خوب هستند كه ما هميشه نگرانيم كه باز هم ميتونيم تهيه كنيم !

٢:به علت غلظت زياد محصولات از الووراي موجود و قدرت بالاي الوورا در جذب سموم بعضي از پوست ها در هفته اول استفاده از محصولات پوستي كه نام انها با الوئه شروع ميشود جوش خواهند زد ولي با ادامه استفاده از محصولات تماماً برطرف خواهد شد.

٣: در رابط با مام فوراور، برعكس مام هاي موجود در بازار كه منافظ را ميبندد به علت اينكه منافظ تعريق زير بغل را باز خواهد كرد باعث تعريق بيشتر و شايد در برخي از موارد باعث حتي بوي نامطبوع بيشتر در هفته اول خواهدشد ولي در صورت ادامه و تكرار در طول مدت روز بعد از شستشو تمام سموم بدن دفع خواهد شد و تعريق و بوي نامطبوع كاملا برطرف ميشود.

٤:همانقدر كه كيفيت محصولات خوب هستند بايد مشاوره و نوع پيشنهاد محصولات در رابطه با نوع پوست و .... به طور صحيح باشد ودر درجه سوم نحوه استفاده از محصولات و دقت شخص مصرف كننده نيز در زمان مناسب ونوبت درست استفاده كند.

2731

محصولات فوراور به علت ارگانيك بودن و اينكه درصد بسيار پاييني از مواد نگه دارنده در تركيباتش استفاده شده در بالاي ٨٠٪‏ موارد براي شخص مصرف كننده عوارضي نخواهد داشت حتي اگر به شخصي محصولي اشتباهاً پيشنهاد شود در بدترين حالت تغييري در جهت بهبود رخ نخواهد داد.ولي در هر صورت همونطور كه در سايت و كاتالوگها و برشورها و بيانيه هاي شركت بارها توضيح داده شده اگر شخصي به بيماري خاصي مبتلا ست حتما بايد با پزشك خود مشورت كند

یکی از محصولات صاحب نام ما، لوسیون آلوئه است که لوسیونی خارق العاده و چند منظوره برای پوست بوده و حاوی آلوئه غنی شده و خالص، به همراه روغن جوجوبا و ویتامین ای می باشد که برای مرطوب کردن و تسکین پوست به این ترکیب اضافه شده اند. به علاوه، کلاژن و الاستین نیز به این محصول افزوده شده اند تا ترکیب نهایی"لوسیون آلوئه" پوست را نرم و انعطاف پذیر نماید. این لوسیون، گزینه ای ایده آل برای کسانی است که پوستی خشک، سایشی و متورم دارند. لوسیون آلوئه با رایحه سبک و با خاصیت نرم کنندگی و تسکین طولانی مدتش، به محض استفاده بر روی پوست های خشک و ملتهب، بلافاصله پی هاش PH موجود در پوست را متعادل نموده و آن را نرم و انعطاف پذیر می کند. فرمول مورد استفاده در لوسیون آلوئه، از جدید ترین دستاوردهای حاصله در عرصه فناوری مراقبت های پوستی استفاده نموده تا حسی مطبوع را در سراسر پوست بدنتان به شما هدیه کند.

دستور العمل مصرف:

این محصول را بدون محدودیت مصرف کنید، بهترین نحوه مصرف، آن است که لوسیون را بر روی بدن خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

نرم کننده پوست صورت و بدن

بهترین نرم کننده برای مصرف پس از استفاده از نرم کننده های ضد آفتاب

لوسیون دست

دارای بافتی نبهتر از لوسیون مرطوب کننده آلوئه

با قدرت نرم کنندگی بسیار بالا


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687