2752
2734
عنوان

اسم غذا بگید

923 بازدید | 21 پست

خیلی وقت نمیگیره دوستان

بگید چه غذای یا خوراکی خوشمزه مخصوصا برای بچه ها تهیه می کنید که با کمال میل میخورن؟

من چیزایی که دخترم با اشتهای بیشتر میخوره:

کوکو سبزی 

کوکو سیب زمینی

تخم مرغ

تخم مرغ و گوشت چرخ کرده

سالاد الویه

شیربرنج

گاهی نودلیت

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731

جوجه چینی بچه ها خیلی دوست دارن تکه های فیله مرغ داخل یه خمیر رقیق که تو روغن سرخ میشه.سالاد ماکارانی دوست دارن اسنک ماکارانی آشیانه ای.کتلت گوشت.عدس پلو.سمبوسه.

تازه از حبس برگشتم🕵️‍♂️
عزیزم میشه اگر وقت داری توضیح بدی چطور آماده می کنی؟


البته که می شه. هر مقدار سیب زمینی که بخوای آب پز می کنی.  بعد لهش می کنی. بهش نمک می زنی. میریزی توی قابلمه یا ماهیتابه. بعد بهش کره اضافه می کنی(مثلا برای چهار تا سیب زمینی صد گرم کره). بسته به سلیقه و ذائقه ی خودت می تونی بیشتر هم بریزی. هم می زنی. کره که ذوب و خوب با سیب زمینی قاطی شد شیر اضافه می کنی. برای چهار تا سیب زمینی کمی کمتر از یک لیوان شیر سرد. کم کم بریز و هم بزن تا به خوردش بره. کمی شل بشه هم اشکالی نداره. بذار روی شعله بمونه. زود خودشو جمع می کنه. آخرش باید سفتیش تقریبا مثل خامه ی کیک باشه. که وقتی می ذاری تو بشقاب فرمشو از دست نده.

فوق العاده خوشمزه می شه. اگه می خوای خوشمزه تر بشه می تونی به جای شیر، خامه بزنی بهش. موقع درست کردن می تونی بچشی و تصمیم بگیری چیشو کم و زیاد کنی. برای بزرگترا کمی فلفل قرمز و سیاه هم بزنی خوب می شه. بچه ها طبیعتا تند دوست ندارن.

اگه خواستی می تونی کمی مرغ آب پز ریش ریش شده اضافه کنی. یا گوشت چرخ کرده سرخ شده. یا ژامبون. با همه چی خوب می شه. خالی خالیش هم خوبه.

زنده باد هیولای اسپاگتی پرنده!
افرین شما چه چیزایی بلدی اینو چطور درست می کنی؟ خمیر جوجه چینی چطور؟

کرپ گوشت رو هم میتونی مواد گوشتیتو باسبزیجات تفت دادی بزاری لای کرپ و رول کنی هم میتونی بزنی تو پودر سوخاری و تو روغن سرخ کنی که بهش میگن پاچنگ رول.جوجه چینی هم مفصله خمیرش دستورشو میخوای؟

تازه از حبس برگشتم🕵️‍♂️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687