2737
2734
عنوان

زایمان طبیعی بهترین تصمیم من

1573 بازدید | 40 پست

من این تاپیک رو برای کسانی که بین سزارین و زایمان طبیعی مردند راه انداختم.

من تا ماه هشتم بارداریم سرسختانه می خواستم سزارین کنم اصلا با حرف زایمان طبیعی هم تمام بدنم می لرزید.

تا اینکه در ماه هشتم بودم که یکی از اقوام ما با سزارین انتخابی بچش رو به دنیا آورد. خواهرش خیلی از عوارض و مشکلات سزارین برام گفت. بعد از اون چشمم ترسید. خب بی راه نمی گفت. در سزارین هم 8 لایه پاره میشه.

 خیلی تحقیق کردم و زایمان طبیعی بی درد با اپیدورال را انتخاب کردم.

البته یک دکتر با خدا پیدا کنید در مورد سزارین و زایمان طبیعی خود با اون مشورت کنید. دکتر من گفت لگن خوبی داری و بیخودی سزارین نکن همین زایمان بی درد رو انتخاب کن.

خلاصه روزی که رفتم بیمارستان برای زایمان بعد از اینکه 2 سانت دهانه رحمم باز شد فهمیدم دکتر مخصوص اپیدورال شیفتش تموم شده و رفته خیلی ناامید شدم دردام داشت بیشتر میشد و من به امید اپیدورال زایمان طبیعی رو انتخاب کرده بودم. 

 وقتی دردام خیلی بیشتر شد یعنی تقریبا بین دردام حتی استراحت هم نداشتم داد میزدم می گفتم منو سزارین کنید اما یه مامای خیلی خوب داشتم که می گفت تو به جای اینکه امیدت به اپیدورال باشه به خدا توکل کن چند تا ورزش برای زایمان زودتر بهم داد بعد قول داد دهانه رحمم به 4 یا 5 سانت که رسید بهم گاز آنتونوکس بده.

 سرم فشار رو قطع کردند دردام کمتر شد بعد گاز آنتوکوس را دادند تا تنفس کنم. برای من مثل یک معجزه بود درد را حس می کردم اما آنقدر منگ شده بودم که حتی حال داد زدن نداشتم و به هر حال درد رو هم کمتر از قبل حس می کردم با گاز حالت بیدار و خواب داشتم و 3 ساعت بیقی مانده برای من مثل 3 دقیقه گذشت.

من ساعت 6 بعد از ظهر با سرم فشار دردام شروع شد. ساعت 1 نصفه شب دهانه رحمم به 5 سانت رسید گاز گذاشتم و در ساعت 3:45 به 10 سانت رسید و ساعت 4:5 دقیقه زایمان کردم.

بعد از زایمان خیلی خوشحال بودم که انتخابم سزارین نبود. چون واقعا می تونستم بنشینم و به بچم شیر بدم و از همه مهم تر تجربه سخت و شیرین زایمان طبیعی را هم داشته باشم.

شاید بگید در زایمان طبیعی هم بخیه هست اما نباید بخیه های کم زایمان طبیعی رو با 8 لایه پارگی شکم مقایسه کرد.

درد ما جز به ظهور او مداوا نشود...

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

موافقم منم طبیعی زایمان کردم هفته 41 بودم دردم نمیگرفت تااینکه دکترم با دارو بهم درد القا کرد ولی خیلی راضی بودم البته خودم دختر خوبی بودم که همه چیزو رعایت کردم تاراحت زایمان کنم مثلا دادو فریاد راه ننداختم درعوض خوب نفس میکشیدم بچم اکسیزن کم نیاره

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر...
2731
2738
دلم واسه تخت بغلیم سوخت آخه سزارین کرده بود خیلی سخته 


وااای دوست من سزارین بود نمیتونست سرفه کنه حتی نمیتونست بخنده یادمه رفتم ملاقاتش یه چیزی براش تعریف کردم خنده دار بود بنده خدا اومد بخنده اینقد بهش فشار اومد از درد که زد زیر گریه

منم موندم اون وسط گفتم غلط کردم😁😥

یعنی واقعا طبیعی راحتتره؟ خدا کنه واقعا همین باشه من از سزارین وحشت دارم

واقعا راحتتره بعد زایمان تازه میخوای بابچت کیف کنی راحت بغلش کنی لذت ببری ولی تو سزارین بعد زایمان تازه باید سختی بکشی 

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر...
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز