2737
2739
اگر به کودکانمان بیش از حد سرویس بدهیم و این کار را همیشه تکرار کنیم و هر آنچه لازم دارند در اختیارشان قرار دهیم، فرزندانمان در آینده کاندید افسردگی هستند.


از لحاظ روانشناسی 2 گروه مردم به خاطر سابقه تاریخی دوران کودکی کاندید افسردگی هستند:
- گروهی که به اونها اصلا توجه نشده
- گروهی که به اونها به طور مبالغه آمیزی توجه شده


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
زویا جون سلام
بچه های الان و خودمون تربیت کردیم، خودمون در کنار فرزندامون برنامه ها و سریالهایی رو نگاه کردیم که اصلا مناسب فرهنگ ما نیست، خودمون از کودکی برای اینکه حوصله نداشتیم براشون وقت بزاریم و اینقدر خسته بودیم که تحمل شنیدن اعتراضشونو نداشتیم هر چی که خواستن براشون تهیه کردیم!
تا حالا چند تا کتاب برای تربیت بهتر فرزندامون خوندیم، چند تا کارگاه و سمینار پرورش کودکان شرکت کردیم؟
چقدر وقت گذاشتیم برای اینکه آموزش مادر شدن ببینیم؟؟؟؟؟؟؟
2740
امشب خواهر شوهرم یه چیزی تعریف کرد که من از اولش نرسیدم .......فقط متوجه شدم که بچه های یکی از فامیلای شوهرش دو دخترن یکیشون انگار داشته با ماشین باباش ور میرفته خرابکاری میکرده نمیدونم چه کار میکرده بابای داد زده نکن و از این حرفا .....دختر کوچیکه با یه نیش خندی گفته عجب حرومزاده ای بابا ......... این دختر سنی نداره مثلا 4...5 سالشه .......... فکر کننننننننن .................. بهارک جون گفتی بی احترامی یاد این افتادم گفتم
الهه آخه خیلی دیدم وقتی یه بچه اینکارو میکنه بهش میخندن!!! که ببین چه سرو زبون داره...
بچه دروغ میگه.... میگن تخیلش قویه ذهنش وسیعه!!!!
وقتی بچه میریزه، میپاشه، میشکونه، داغون میکنه، میگن ببین چه خلاقه!!!!
بچه رو دیوار راه میره میگن ببین چه با هوشه!!!

بعد ما انتظار داریم این بچه ها در آینده نرمال باشن؟؟؟؟
مامانای خوب لطفا برای آموزش در خصوص تربیت فرزندان وقت بگذارید، هزینه بپردازید، کتاب بخرید، از مشاورین کودک بهره بگیرید، در همایش های مرتبط شرکت کنید، حداقل در اینترنت سرچ کنید و مقالات را مطالعه کنید.
جالب بود. واقعا این روش خیلی پدر و مادرهای الان که تمام زندگیشونو میذارن سر توجه به بچه شون هم روش خوب و ناسبی نیست. بچه خیلی پرتوقع بار میاد و با کوچکترین اتفاق ناخوشایندی دپرس میشه
سلام مریلا جون، واقعا همینطوره عزیزم، بیشتر آموزش های ما توسط اعمالمون به فرزندان منتقل می شن نه حرفهایی که می زنیم به خاطر همین باید خیلی مراقب رفتارمون باشیم، کودکان مواقعی که ما اصلا به تربیت اونها توجه نداریم و در حال زندگی کردن عادی هستیم تربیت می شوند!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   بهاران7979  |  18 ساعت پیش
توسط   _khab_  |  6 ساعت پیش