2737
2734
عنوان

مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو

| مشاهده متن کامل بحث + 2017764 بازدید | 32928 پست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

سلام دوستان گرامی من به تازگی با این تاپیک آشنا شدم خواستم هم تجربیات خودم رو بگم هم از شما راهنمایی بگیرم.

پسر اولم‌ شیر خشکی بود و نان معمولی میخورد.  تا شش ماهگی مشکلی نداشت و خوب وزن میگرفت بعدش براش نان دو گرفتم. یک ماهی نان دو خورد که به دنبال یک سرماخوردگی اسهال شد و دیگه بعد از خوب شدنش هم اسهالش برطرف نشد. فهمیدیم به لاکتوز شیر آلرژی داره و دکتر براش شیر لاکتوز فری تجویز کرد و اسهالش خوب شد حدود یکسال یعنی تا یکسال و نیمگی  شیر آ اِل ۱۱۰ میخورد و تو این یکسال دو دفعه امتحان کردم شیر معمولی که میخورد دوباره اسهال میشد که فهمیدم هنوز الرژیش خوب نشده. روند وزن گیری هم‌مثل قبل نبود. تا اینکه دوباره اسهال طولانی مدت شد و بردمش پیش فوق تخصص گوارش کودکان. براش انتی بیوتیک نوشت و شیرش رو هم به اپتامیل پپتی جونیور تغییر داد که انگار این شیر بیشتر بهش میساخت و دیگه تا پایان دو سالگی همین شیر رو خورد. 

حالا الان حدود سه ماه و نیمه که پسر دومم دنیا اومده.   از اول هم شیرخودم رو خورده هم کمکی بهش نان میدادم تا دو ماهگی خوب وزن‌میگرفت ولی یهو اسهال شد شیرش رو لاکتوز فری کردیم اما خوب نشد آزمایش داد معلوم شد یک نوع عفونت گرفته که با مصرف دارو برطرف شد و دوباره شیر معمولی بهش دادیم. اما حالا از اول سه ماهگی تا الان روند وزن گیریش افت کرده حدود یک هفته هم هست که روی گونه هاش و بالای سینش اگزما زده.  به توصیه دکتر مقدادی پنج‌روزی میشه که شیرش رو عوض کردم و برای وزن گیری بهش سیمیلاک نئوشور میدم. 

حالا همونطور اگزما داره و مدفوعش هم سبزه. اما علائم دیگه نداره. حالا سوالم اینه ممکنه به پروتئین گاوی آلرژی داشته باشه و این اگزما به خاطر اون باشه؟  یا اگر الرژی داشت زودتر از اینها معلوم شد و بیقراری و تغییر در گوارشش هم به وجود میومد؟

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ
سلام میشه شرح حالی از بچتون بگید

بله عزیزم تو صفحه آخر همین تاپیک کامل توضیح دادم

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ

مامانا سلام. میتونید با تجربه تون به من کمک کنید. دختر من سه ماهشه. از چهل روزگی سخت شیر خودمو میخوره. یعنی سه چهار دقیقه میخوره بعد جیغ و گریه. از دو هفتگی کولیک داشت. یک هفته است که تو بیداری شیرمو نمیخوره. بیقراریش بیشتر شده. خصدصا بعد از هر بار شیر خوردن. یه دفعه از خواب میپره. از دوماهکی رانیتیدین خورده که حدود یک هفته خیلی خدب بود و خدب شیر میخورد. اما الان افتضاحه. رفتیم پیش دکتر یوسفی بهش نکسیوم داده دو روزه میخوره ولی تغییری نکرده. در ضمن خیلی سکسکه میکنه و مشتش رو میکنه تو دهنش و آب دهنش آویزدنه. پاهاش رو سیخ میکنه و جیغ میکشه. با هر بار شیر خوردن یک بار دفع داره. تا حالا تو مدفوعش خون نبوده اما گاهی رگه هتی سبز بوده.

میتونید به من کمک کنید؟ 

2738
مامانا سلام. میتونید با تجربه تون به من کمک کنید. دختر من سه ماهشه. از چهل روزگی سخت شیر خودمو میخور ...



علائمش رفلاکس میخوره. ممکنه رفلاکسش یک نوع واکنش آلرژیک باشه.  رژیم پروتئین گاوی رو رعایت میکنید؟ امکان الرژی به لاکتوز شیر مادر هم داره

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ
علائمش رفلاکس میخوره. ممکنه رفلاکسش یک نوع واکنش آلرژیک باشه.  رژیم پروتئین گاوی رو رعایت میکنی ...

ممنونم عزیزم. آره رفلاکس پنهان داره اما فعلا با دارو خوب نشده. اما تک این مدت یه دوره هایی بهتر بوده برا همین شک کردم به آلرژی.

آلرژی به لاکتوز شیر مادر رو باید آزمایش بدیم بفهمیم؟

ممنونم عزیزم. آره رفلاکس پنهان داره اما فعلا با دارو خوب نشده. اما تک این مدت یه دوره هایی بهتر بوده ...

بله با آزمایش میشه پی برد ولی توصیه میکنم اگر تهران هستین حتما ببرینش پیش دکتر مقدادی یا از طریق سامانه رسا تلفنی باهاشون صحبت کنید ایشون خیلی در این زمینه با تجربه هستن.  دخترتون اسهال هم داره؟

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دکترچشم

مرداد۹۹ | 1 دقیقه پیش
2687