2737
2734

میخوام بدونم کلا چجوریه اونجا و مشکل انشعابات فاضلاب که میگن تو رو دخونه شور ریخته میشه و تابستون بوی بد ایجاد میکنه و کلا اینکه فاضلابا بوی بد میدن برطرف شده؟مشکل کم آبی ندارین؟

من تصمیم دارم به خاطر مشکلات مالی بیام اونجا ولی منو ترسوندن ازین مسایل...فضای سبز ایجاد کردن ؟هواش کلا خوبه؟

کدوم فاز بهتره ؟فاز ۵و ۶الن قابل سکونته؟

عزیزم ما میخواستیم اونجا یه خوبه بخریم که بدیم اجاره...واقعا بده شهرس...کلا که خیلییییییی خلوته...اصلا امنیت نداره...اما بعدش رفتیم شهر پردیس رو دیدیم خیلی خوبه بیمارستان داره سینما داره...شهرش ترافیک نداره اما خلوتم نیست دلت بگیره..اونجا خونه گرفتیم...مستاجرامون تا الان‌کسایی بودن که وضعشون خوب بوده و واسه کارشون که دماوند یا حاجرود بوده اونجا بودند...همه راضی بودن...اگه ااطلاعات بیشتر خواستی بگو

گر نگهدار من آنست که من‌میدانم                                   شیشه را در بغل سنگ‌ نگه میدارد    

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

پرند یک شهر جدید نیست

یک دنیای جدیده 

پرند با هیچ شهری در ایران قابل مقایسه نیست

مترو ( در شرف افتتاح)

قطار شهری

دسترسی آسان به غرب تهران

سرزمین ایرانیان با ویلاهای میلیاردی

منطقه آزاد فرودگاه امام

بزرگراههای در دست احداث با امکان سرعت بیش از 120 کیلومتر(در شرف افتتاح)

هوای معتدل و دقیقا مطابق تهران (البته بدون آلودگی)

......

بزرگی میگفت وقتی دعا می کنید خواسته ها برآورده میشن برای دریافت اونها به این آدرس مراجعه کنید :
-بزرگراه ایمان
-میدان جهاد
-کوچه امید
-منزل صبوری
2731

       عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طرح ساخت تراموا و قطار سبک در شهر جدید پرند در مرحله مطالعات است که پس از اتمام این مرحله، کار ساخت آن آغاز می شود.

به گزارش مهر، حبیب الله طاهرخانی درباره رفع مشکلات تردد شهروندان شهر جدید پرند گفت: در حال حاضر قطار حومه ای اختصاصی پرند ـ تهران با ۱۱ رام قطار برای رفت و ۱۱ رام قطار برای برگشت فعال است که شهروندان می توانند تنها با پرداخت هزار تومان از ریل باس های نو و مدرن با خدمات بسیار بالا برای تردد به تهران و بالعکس استفاده کنند. ما برای توسعه این قطار حومه ای یارانه فراوانی پرداخت می کنیم که امیدواریم با افزایش مسافران، بهره وری آن هم افزایش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها ۴۰ درصد ظرفیت قطار حومه ای پرند ـ تهران پُر می شود که قرار است با توجه به وجود دانشگاه آزاد پرند با ۱۵ هزار دانشجو و رایزنی هایی که با مسئولان این دانشگاه داشته ایم، تردد دانشجوبان دانشگاه آزاد پرند را به قطار حومه ای منتقل کنیم؛ انتظار ما این است که با بازگشایی دانشگاه ها در مهرماه، استقبال از این خط به ۸۰ درصد ظرفیت قطارهای اختصاص یافته، برسد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: از سوی دیگر شهرداری تهران نیز به عنوان مجری طرح متروی پرند در حال آماده سازی این خط است که با تکمیل آن، راه آهن شهری نیز به کمک راه آهن حومه ای خواهد آمد. البته در حال حاضر اولویت با ساخت متروی فرودگاه امام خمینی (ره) است و فعلا ساخت متروی پرند از اولویت خارج شده؛ اما ساخت مترو از سمت پرند به فرودگاه با کندی در حال انجام است. طی جلساتی که با شهرداری و شرکت قطار شهری تهران و حومه داشتیم، قرار است این روند تسریع شود؛ ضمن اینکه شرکت عمران شهرهای جدید اعتبارات دولتی ساخت متروی پرند را به طور کامل به شهرداری تهران پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه شهر جدید پرند به عنوان شهر پایلوت طرح «شهرسازی ریل پایه» برگزیده شده گفت: قرار است برای افزایش دسترسی مردم این شهر به ایستگاه های راه آهن (قطار حومه ای) و قطار شهری (مترو) اولین قطار سبک شهری ایران (تراموا) در محدوده داخل شهر پرند ساخته شود. مسیر این قطار سبک شهری، بلوار مرکزی پرند به طول ۸ کیلومتر است که دسترسی به مرکز شهر پرند راتسهیل کرده و تردد ساکنان پروژه های مسکن مهر را نیز پوشش می دهد. همچنین خط تراموای پرند به ایستگاه های قطار حومه ای و مترو متصل خواهد شد.

به گفته طاهرخانی، ساخت خط تراموا هزینه چندانی نسبت به ساخت خط آهن برون شهری ندارد؛ چون قرار است در اراضی متعلق به شرکت عمران شهرهای جدید ساخته شود که درنتیجه هزینه تملک اراضی برای نصب تأسیسات و زیرساخت ها حذف خواهد شد. همچنین از آنجایی که ریل گذاری قطارهای سبک شهری نسبت به قطارهای برون شهری بسیار راحت تر است، هزینه زیرسازی و روسازی آن نیز به شدت کاهش می یابد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ساخت تراموای پرند در مرحله مطالعه از سوی شرکت مشاور است و به سرعت روند اجرایی آن پس از اتمام مطالعات آغاز خواهد شد.

بزرگی میگفت وقتی دعا می کنید خواسته ها برآورده میشن برای دریافت اونها به این آدرس مراجعه کنید :
-بزرگراه ایمان
-میدان جهاد
-کوچه امید
-منزل صبوری

پرند هم امروز قابل سکونت هست و هم آینده بسیار شگفت انگیزی داره

بزرگی میگفت وقتی دعا می کنید خواسته ها برآورده میشن برای دریافت اونها به این آدرس مراجعه کنید :
-بزرگراه ایمان
-میدان جهاد
-کوچه امید
-منزل صبوری

البته توصیه اول من خرید ویلاهای پرند هست که بین 500 میلیون تا یک میلیارد و 500 میلیون قیمت داره

اما مسکن مهر و آپارتمان ها هم بد نیست

بزرگی میگفت وقتی دعا می کنید خواسته ها برآورده میشن برای دریافت اونها به این آدرس مراجعه کنید :
-بزرگراه ایمان
-میدان جهاد
-کوچه امید
-منزل صبوری


ترخیص کالا از فرودگاه امام با راه اندازی گمرک، منطقه آزاد و منطقه ویژه از شهریورماه شروع می شود. با آغاز فعالیت گمرک فرودگاه و حذف تدریجی کشورهای واسطه ای مانند امارات کالاها ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزانتر به دست مشتری می رسد و این منطقه نقطه وصل اقتصاد داخلی به اقتصاد بین المللی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران ، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) یکی از بزرگترین طرح های ملی کشور است که از نظر موقعیت جغرافیایی در مسیر ترانزیت پروازهای غرب، شرق، شمال و جنوب قرار دارد به همین دلیل ایجاد منطقه آزاد تجاری و گمرک در شهر فرودگاهی امام در توسعه ترانزیت کالا و مسافر در منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر حدود ۸میلیون نفر در سال از فرودگاه امام جابه جا می شوند که در یک برنامه ۵ساله قرار است این عدد به ۲۰ میلیون و سپس تا ۶۰ میلیون نفر افزایش یابد. نزدیک بودن شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به نهادهای اقتصادی و مالی در تهران زمینه توسعه این شهر فرودگاهی را در صنعت هوانوردی منطقه فراهم کرده است.

 واردات و صادرات کالا در زمان کوتاه با کمترین هزینه 

 محمود نویدی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی درخصوص توسعه ترمینال ها و راه اندازی گمرک و منطقه آزاد و ویژه در شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: مساحت شهر فرودگاهی ۱۴ هزار هکتار است که در آن ۱۵۰۰ هکتار به منطقه آزاد و ۲۵۰۰ هکتار به منطقه ویژه اختصاص داده شده است. همچنین با بهره برداری از گمرک فرودگاه و ترخیص کالا از هفته دولت در فرودگاه امام تسهیل بسیار بزرگی در صادرات و واردات کالا و تجارت ایران رخ می دهد.

به گفته نویدی بسیاری از کالاهایی که وارد می شوند مدت زیادی در گمرکات معطل می مانند و چون حدود ۷۰درصد کالاها برای توزیع به تهران منتقل می شود با ترخیص کالا از فرودگاه امام،هم هزینه توزیع و هم زمان آن کم می شود و می توان گفت کالا ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزانتر به دست مصرف کننده می رسد همچنین از این گمرک کالا با حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی امکان جابه جایی را دارد.

موضوع دیگری که مدیرعامل فرودگاه امام به آن اشاره می کند استفاده از کشورهای واسطه ای مانند امارات است که بسیاری از تجار مجبورند کالاهای خود را از این کشورها وارد ایران کنند اما با شروع ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام کالا بدون واسطه و مستقیم وارد می شود که هزینه ها را کاهش می دهد. همچنین به خاطر قرار گرفتن تهران در نقطه مرکزی تجار کشورهای دیگر برای انتقال کالا از غرب به شرق نیز از گمرک فرودگاه امام استفاده خواهند کرد چون هزینه های آنها بسیار کمتر خواهد شد.

 منطقه آزاد معاف از مالیات 

 مدیرعامل شهرفرودگاهی امام دو امتیاز ویژه منطقه آزاد را موجب جذابیت آن برای فعالیت اقتصادی نام برد و گفت: فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد فرودگاه تا ۲۰ سال معاف از مالیات است که این امتیاز برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران خارجی بسیار جذاب است؛ همچنین فعالیت در این منطقه به ویزا نیازی ندارد که این قابلیت نیز امتیاز بزرگی برای فعالان اقتصادی است.

نویدی همچنین با اشاره به منطقه ویژه شهر فرودگاهی گفت: این منطقه مانند بندر خشک عمل می کند و تجار بدون پرداخت عوارض می توانند کالای خود را در این منطقه نگه دارند که این امتیاز نیز بسیاری از هزینه های جابه جایی و نگهداری کالا را که در حال حاضر در کشورهای همسایه انجام می شود کاهش می دهد. بسیاری از این مناطق طراحی شده اند تا اجازه دهند تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان بدون توجه به قوانین محلی و با کاهش یا از بین بردن مالیات ها به تجارت بپردازند.

بزرگی میگفت وقتی دعا می کنید خواسته ها برآورده میشن برای دریافت اونها به این آدرس مراجعه کنید :
-بزرگراه ایمان
-میدان جهاد
-کوچه امید
-منزل صبوری
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  2 ساعت پیش