2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

مگه واژن استخوان داره؟  😓

کاش میشُد کوله ام را بردارم و بلیط یک طرفه برای دور ترین نقطه جهان بگیرم!بِروم تا دور دور ها و دیگر هم بازنگردم! جایی که سکوت از زمین و آسمانش ببارد! جایی که کمی بِنشینم و فکر کنم ، در تنهایی اَم غرق شوم بدون آنکه کسی من را از تنهای ام بیرون بِکشَد!جایی که دیگر کسی برای شکستنم وجود نداشته باشد، جایی که خدایم برایم صحبت کند و آرامم کند!
2731

😁😂

اذان صبح های حیات بخش .... باید وصیت نامه ی 💕 حاج قاسم 💕 را چندین بار خواند ، قبل از اینکه بزرگترین فرمانده نظامی جهان را از دست داده باشیم ، عارفی وارسته و سیاستمداری بصیر و ذوب در انقلاب را از دست داده ایم و اکنون ماییم و راه او و آنچه که او نوشته بود : خامنه ای عزیز را عزیز جان خود بدانید ، حرمتش را حرمت مقدسات بدانید .

نمردیم و فهمیدیم واژنم استخون داره😑

الهام خانوومی هسدم😍قبلا تو سایت دوستای خیلی زیادی داشتم ک حالا که بعد ۳سال برگشتم اکثرا قطع دسترسی شدن🥺خوشحال میشم اگه تو تاپیکی منو دیدی و شناختی بهم بگی🥰💕
2738

منظورت استخوان عانه است؟

خر گفت علف ابی است گرگ گفت نه سبز است .رفتند نزد شاه جنگل (شیر) ماجرای اختلاف را گفتند.شیر گفت گرگ را زندانی کنید .گرگ گفت مگر علف سبزنیست ؟ شیر گفت سبز است . ولی دلیل زندان تو بحث کردن با خر است .هرگز با نادان ها بحث نکنید .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  8 ساعت پیش