2752
2734

سرامیک ها چه برای نمای بیرونی و چه داخلی خانه شما، گزینه ای همه کاره هستند که می توانید به روش های مختلفی از آن استفاده کنید. با این حال، باید بدانید که تمام کاشی ها اگر به درستی تمیز نشوند، بی فایده می شوند.

کف شوی مناسب را انتخاب کنید: برای تمیز کردن کاشی‌های سرامیکی با استفاده از شوینده، از مواد شوینده ملایم و آب تمیز استفاده کنید. دستشویی های پارچه ای و جیر برای تمیز کردن کاشی های سرامیکی بهترین هستند زیرا پاک کننده های اسفنجی آب کثیف را به داخل خط تزریق فشار می دهند و تمیز کردن آن را دشوارتر می کنند. همیشه هنگام شستشوی زمین آب را عوض کنید. آب کثیف معادل کف ابر است.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز