2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

رسانه‌های ایران گزارش می‌دهند که در ایستگاه متروی شهر ری در جنوب تهران تیراندازی رخ داده است که "به مجروح شدن شماری از شهروندان" منجر شده است.

ضارب با شلیک ماموران پلیس کشته شده است. برخی منابع خبری شمار مجروحان را بین ۴ تا ۱۵ نفر اعلام کرده‌اند. گفته شده یک پلیس هم در میان زخمی‌شدگان است.

بر اساس گزارش ها حادثه زمانی آغاز شده که یک فرد که خبرگزاری تسنیم او را ۴۰ ساله خوانده در جریان یک درگیری لفظی با سلاح سرد به یک شهروند در ایستگاه حمله کرد.

گزارش شده است که نیروهای پلیس در محل حاضر شده‌ و مجبور به شلیک شدند.

هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرری به خبرگزاری ایرنا گفته است "فرد مهاجم در پی امر به معروف یک روحانی، با تیغ موکت بری به وی حمله واو را مجروح کرد". به گفته آقای جمالی پور پلیس مستقر در ایستگاه برای دستگیری ضارب او را هدف شلیک قرار داد اما ضارب در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.

فرماندار شهرری مضروب را هم قاضی سابق دادگاه خانواده اعلام کرده است.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه پیش از این از "شناسایی و دستگیری تعدادی از افراد" مرتبط با این حادثه خبر داده بود.

در زمان وقوع حادثه درهای ایستگاه متروی شهرری برای تامین امنیت شهروندان بسته شده بود ولی فعالیت مترو اکنون به حالت عادی برگشته است.

گر نگه دار من آنست که من میدانم         شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد  

میگن ایا دروغه. یه آخوندی داشته امر به معروف میکرده چندتا خانم رو. اون پسره هم کاتر رو از یه دست فروش گرفته حمله کرده به آخونده. مردمی که دیده بودن میگن اصلا به آدما حمله نکرده. طرف ورزشکار بوده

به آرزوهایت ایمان داشته باش..

یه اخوند اومده خودشیریییینی کنه تو مترو تو شلوغی اومده یه مرد رو امر به معروف کنه اونم با چاقو زدتش.بعدم مامورا به این شلیک کردن کشته شده.اخوند ولی زندست.فیلماش هست تو تل

کیانا،کارن😍😍

یه اقایی چند نفرو با اسلحه سرد چاقو موکت بر... زد توی مترو بعد یه اقای روحانیم بود که اونم زخمی کرد و بد وبیراه گفت و داد وفریاد کرد بیکارم و... عبا وامامشم برداشت رفت بیرون بعد مامورا ریختن محاصرش کردن فیلمشم دیدم از فاصله یک قدمی تیرزدن تو شکمش و مرده شد و روحانی هم حالش خوبه ومردمم خوبن.

  
2738

عجبي باز من شنيدم اما نميدونم راسته يا غلط

كه آخونده به يه دختره گير ميده اين پسره ميره كه حل كنه مساله رو آخونده به باباي اين پسره هم توهين ميكنه با اينكه باباش ادم سرشناسي بوده و فوت شده پسره قاطي ميكنه يه تيغ موكت بري از دستفروش برميداره كه بعدش بقيه ماجرا 

بنظرتون درسته؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687