2733
2734
این نیت با صبر و شکیبایی عملی می گردد زیرا این کار مقدماتی لازم دارد که در شرف اجراست. او نیز از این ...

ممنون 

فقط چهار سوال ارزشمند در زندگی وجود داره چی مقدسه؟روح از چه چیزی درست شده؟چی ارزش داره براش زندگی کنی؟و چی ارزش داره براش بمیری؟و جواب همه این سوال ها یکیه فقط عشق🍀
برا منم بگیر

متاسفانه به کسی دلبسته ای که او شما را به بازی می گیرد. همین دلدادگی شما موجب شده که او طاقچه بالا بگذارد. در حالی که شخصیت خانوادگی شما ایجاب می کرد که با خودداری بیشتر و فکر و اندیشه عمل کنید.
در مورد نیت ، از این اندیشه صرف نظر کنید. ابداً به صلاح آینده شما نمی باشد.

🟥⭕🔴کاربر آقا🔴⭕🟥      آره سکوت بهتره 👌🏻

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس

وسه منم بگیرید لطفا ممنون

بیش از حد معمول از اوضاع و زندگی گله و شکایت دارید و هیچ چیز شما را قانع نمی کند. با مشکلی اندک خیال می کنید دنیا به سر آمده و دیگران بدون ناراحتی هستند. از لاک خود بیرون بیایید. خواهید دید که شما یکی از خوشبخت های روزگارید.
اگر چه آدمی صبور هستید ولی بیشتر به این شکیبایی تظاهر می کنید و مرتبا در تردید و دودلی بسر می برید که شایسته شما نمی باشد. باید اندیشه، فکر و اراده با ثبات داشته باشید تا کاملاً موفق شوید

🟥⭕🔴کاربر آقا🔴⭕🟥      آره سکوت بهتره 👌🏻
عزیزم لطفا برای منم بگیر

او قدری فریبکاری می کند. شما باید کاملاً مواظب و هوشیار و زیرک باشید که فریب چرب زبانی هایش را نخورید.
 مسافر شما شتاب دارد. به او بگویی کارش انجام می گیرد اما وقت لازم است.
وسواس را کنار بگذارید و با همسرخود مهربان باشید. زیرا او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به شما بگوید. در معامله ای هم ضرر کرده ولی به زودی جبران می شود. بیمار حالش تغییر نمی کند. از ریسک کردن، تغییر شغل و مکان منصرف شوید.

🟥⭕🔴کاربر آقا🔴⭕🟥      آره سکوت بهتره 👌🏻
میشه برای منم بگیری گلم

اگر شما زیاده طلبی و مصرف گرایی و چشم هم چشمی را کنار بگذارید، از زندگی بسیار آرامی برخوردار خواهید شد. زیرا این عوامل برای شما مشکل زا خواهد بود. نگذار دیگران منت بگذارند زیرا در دراز مدت، موجب ناراحتی شما می شوند.
مرادت حداکثر تا ۲۰ روز دیگر برآورده و جاده روشن و صاف اجرای آن فراهم می شود. بطوری که شما انتظارش را نداشته باشید.

🟥⭕🔴کاربر آقا🔴⭕🟥      آره سکوت بهتره 👌🏻
اگه میشه برای منم میگیری

اینقدر به خود سختی و رنج می دهید. بدانید که جهان گذرا و ناپایدار است و ناکامی و نامرادی برای همه پیش می آید. تنها با صبر و حوصله و توکل بر خدا، کارها سامان می یابد. شما از محاسن بی شماری برخوردار هستید و به زودی به مقصود خود خواهید رسید.
شما را دوست دارند و اصولاً شخصی خوش اقبال می باشی. چون در هر محفل و مجلس، مورد توجه هستید. اما غرور و لجبازی شما موجب می شود که دیگران نتوانند احساسات خود را ابراز کنند.

🟥⭕🔴کاربر آقا🔴⭕🟥      آره سکوت بهتره 👌🏻
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس🎀

_ریرا | 1 دقیقه پیش
2687