2733
2734
عنوان

درباره زن ها

108 بازدید | 4 پست



کتاب شوپنهاور با عنوان «درباره زنان» 


شگفت‌آوره که او توانسته ۱۷۳ سال قبل بسیاری از مسائل زمان حال ما را پیش‌بینی کند. یکی از مشاهدات او درباره رنجی است که آزادی زنان بر زنان طبقه پایین بصورت خاص تحمیل می‌کند. 


با اعطای حقوق و امتیازاتی که از ظرفیت‌های طبیعی بیشتر زنان فراتر می‌بره، اگر چه خوشبختی تعداد کمی از زنان را افزایش می‌دهیم اما شادی بیشتر زنان را نابود می‌کنیم.


 به محض اینکه حتی چند زن معروف و پولدار وجود داشته باشد، هر زن دیگری احساس ناکافی بودن می‌کند اگر نتواند موقعیت عمومی و درآمد شخصی برای خود کسب کند. 


حتی زنانی که از مادر بودن سنتی کاملاً راضی هستند، اکنون باید از رضایت خودشون دفاع کنند و دائماً وسوسه تقلید را دفع کنند.


شگفت‌آور است که او توانست همه این‌ها را در «بانو»های اروپایی دهه ۱۸۵۰ ببیند، که ما امروزه آن‌ها را به عنوان زن پیشامدرن بدون حقوق و امتیازات می‌بینیم.

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

2731
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مائده6525221  |  7 ساعت پیش
توسط   mehrsathename  |  16 ساعت پیش