2733
2734

سلام ما رسممونه که خانواده داماد برای عروس تو دوران عقد حداقل اولین عیدی و شب یلدایی و عید فطر و قربان هم طلا میبرن برای عروس و هم یه تیکه طلا(معمولا النگو) و برای داماد خانواده عروس توی عیدی دو تیکه لباس پیراهن شلوار میدن به داماد(ما پیراهن و شلوار و کفس زیر چرم چرم طبیعی مجلسی گرفتیم).ولی خب برای عروس به مراتب مفصل تره.


بعد مراسم عروسی وقتی عروس و داماد میرن سر خونه زندگیشون خانواده دختر برای دخترشون شب یلدایی و عیدی میبرن.)برای داماد هیچوقت تا حالا رسمی نداشتیم)


همسرم ناراحته و میگه باید برای من کادوی خیلی بهتری به نسبت کادو هایی که ما برای تو آوردیم میدادن و الان هم یه کادویی برای من هم باید میاوردن برای شب یلدا و عیدی...


و من به ایشون میگم من تا به حال در اطرافیان فامیل مادری پدری دوست ها و آشنا ها و هر کسی که دیدم ندیدم که مثلا سکه و ساعت و ... به داماد بدن و طلا ندیدم تو شب یلدایی و عیدی ای که خانواده عروس برای عروس میبرن برای داماد هم کادو برده بشه.


ولی ایشون میگن این درست نیست و حتی یکجا تو اینترنت یه چیزهایی آوردن به من نشون دادن.من اصلا خودم تاحالا همچین چیزی ندیدم نه من قانع میشم نه ایشون.


لطفا لطفا لطفا بگید رشم منطقه و فامیل شما چیه و به ما کمک کنید.  

ارع رسم ماهم دقیقا همینجوریه فقط خرید عروسی برای داماد خرید میکنیم 

نامزد منم همیشه تا تقی به توقی میخوره میگه شما عقد برای من چیزی نخردید و ارزش قائل نشدید و از این حرفا واقعا بعضی موقع ها اعصابم بهم میریزه خب رسم نداریم دیگه 



ولی جدیدن میگن رسم شده برای داماد هم عیدی و یلدای میبرن نمیدونم ماکه نداریم

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



واقعا اول زندگی نیاز دارید که همچین چیزایی رو ثابت کنید بهم؟!

من همسرم کت شلوار شم خودش خرید طفلک با اینکه رسم بود من بخرم

گفت حوصله چرتکه انداختن ندارم

منم یجا کم میارم تو میذاری

عادت های اتمی و اثر مرکب
2731

لطفا کمک کنید.سمت ما اصلا همچین چیزی نیست و اصلا تا حالا ندیدیم و من اینو کاملا متوجهم که خانوادم اصلا به فکرشون هم نیومده که چنین عرفی باشه که انجام بدن،جامعه ی ما ایرانی ها هم خب کلا بر طبق عرف پیش میرن.همسرم اصلا حرف منو نمیخونه... چیزی که ایشون میگه با چیزایی که من از رسم و رسومات تو تمام اطرافیانم(نه فقط فامیل دوست و آشنا) دیدم متفاوته و این موجب اختلاف شده هیچکدوم قانع نمیشیم.

تو یه سری سایت ها هم نوشتن که خانواده عروس تو شب یلدایی که خانواده داماد طبق و کادو میارن، کادو میدن و همسرم با استناد به این همش میگه که این کار باید انجام می‌شده و شما انجام ندادین و ناراحته. 

به حق چیزای ندیده پس چرا حتی تو بلاگر ها و اینستاگرامم ما ندیدیم

ارع بخدا منم اینجوری شنیدم ولی خب بگن والا برای من همون اولین یلدایی آوردن دیگه چیزی ندیدیم فامیلشون فوت شد شده بهونه براشون توقع زیادی ام دارن

بیخیال کادو

الان نشسته چرتکه چیو میندازه

مرد ک چشمش نباید به جیب کسی باشه!😒

میشه برام یه صلوات بفرستی بهش برسم؟❤️‍🩹دیره💔ازدواج کرد بچه دارشد🖤نمیبخشمت تا اخر عمرم….💔 واسم دعا کنین مهربون ترینا با قلبای پاکتون ک یکی بهتر بیاد جلوم دردای این چند سالو از قلبم پاک کنه…🖤
لطفا کمک کنید.سمت ما اصلا همچین چیزی نیست و اصلا تا حالا ندیدیم و من اینو کاملا متوجهم که خانوادم اص ...

ما نیشابوریم هر دو واسه هم میخرن

کاربری دوم🤧 به جایی رسیدیم که باید توضیح بدیم که رابطه مقعدی عادی نیست🤦🏻‍♀️ دیدن فیلم های ... هم اصلا عادی نیست کسایی که این فیلم ها رو میبینن دچار اعتیاد میشن و فانتزی هایی مثل شکنجه های جنسی و میسترس و اسلیو و تجاوز و تنوع طلبی و بعدش خیانت و بعدش رابطه چندتایی و همین رابطه مقعدی و هزارویک انحراف جنسی رو همین فیلم ها زیاد کردن .
یعنی چجوری دقیق تر توضیح بدید که کی و چه چیزایی برای هم میخرندوران عقد؟عروس چی میگیره داماد چی میگیر ...

فکر کردم شب یلدا رو میگین پالتو چکمه ..

کاربری دوم🤧 به جایی رسیدیم که باید توضیح بدیم که رابطه مقعدی عادی نیست🤦🏻‍♀️ دیدن فیلم های ... هم اصلا عادی نیست کسایی که این فیلم ها رو میبینن دچار اعتیاد میشن و فانتزی هایی مثل شکنجه های جنسی و میسترس و اسلیو و تجاوز و تنوع طلبی و بعدش خیانت و بعدش رابطه چندتایی و همین رابطه مقعدی و هزارویک انحراف جنسی رو همین فیلم ها زیاد کردن .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز