2752
2734

امروز شیر آشپزخونمون مشکل پیدا کرده بود. امروز عصر یکیو آورده که تعمیرش کنه.


بعد سینک‌ظرفشوییو باز کردن و دیده سینک پوسیده ( سینک ۲۳ سال پیش نصب شده و داره استفاده میشه) بعد اونجا آتیشی شد و هی به مامانم توهین کرد.



بعدشم که یارو رفت شروع کرده به ایراد گرفتن از آشپزخونه و حتی کتک زدن مادرم و عربده کشیدن تو آشپزخونه( پنجره‌اش به کوچه است) و پرت کردن وسایل.

الان تقریبا دو ساعته کارش همینه. 

حال خودمون به درک. آبرو نموند برامون بین همسایه ها.


تو رو خدا هم نگید تو این وضعیت اومدی تاپیک میزنی.


من طبقه پایین هستم و مغزم داره میترکه نمیدونم چیکار کنم.

دیگه حالم از این زندگی به هم میخوره


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الهی بگردم ....

واقعا نمیدونم چی بگم ..

شاید زندگی همین باشد،من صاحب آرزویی باشم که شیرینی تعبیرش از آن دیگری ست..ذره ای بهر نبردیم از عالم ،نکند،مافقط بهر تماشای جهان آمده ایم ..این جمله رو همیشه از من یادگار داشته باش که برای تک تک کارایی که بقیه واست میکنن قراره تو سری بخوری🤝مراااااااا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم..نکنه باور کنی دوست دارماشونو که تهش تلخیه نخواه که باور کنی....ماهردو شاخه ی یک درخت بودیم ...چه میشد اگر باد از دو سو می وزید؟!اقایون درخواست دوستی ندید
2731

بنظرم بجای پایین بودن برو بالا پیش مامانت

که مامانت بیمارستانی نشه

موهایمان در جوانی سفید شد گفتند "ارثی" است راست میگفتند! ما"وارثان اضطراب تاریخ بودیم" ( با افرادی که شخصیت پایین دارند همکلام نمیشم)

یاد یکی افتادم دقیقا همین جوری بود وقتی بچه هاش اولش ناراحت بودن بعد گفت راحت شدیم از صداش

ام البنین دخیلم، درمانده و ذلیلم تا ندهی مرادم، دست از تو برندارم       کاربری جدید نیستم کاربری قبلیم ترکید . هیچ وقت حلال نمیکنم اون شخص که منو بخاطر اینکه حاجت نگرفت تهمت زد ترکوند هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت. عاشقتونم  . بابام به رحمت خدا رفته. کاش زنده بود. لطفا برای ازدواجم دعا کن

اگه خطرناکه از قول همسایه ناشناس زنگ بزن پلیس یا ۱۲۳

هر صدقه‌ای که برای مرده داده می‌شود، فرشته‌ای آن را می‌گیرد. در طبقی از نور می‌گذارد. بر لب قبر می‌ایستد. با صدای بلند می‌گوید: ای اهل قبور، درود بر شما، بگیرید این هدیه را که بستگان تان برای شما فرستاده‌اند. رسول اکرم (ص)
کاش یه مذر و نیازی بود این روانی رو از زندگیمون حذف میکرد

باید بگم پدر نداشتن این‌طوری که شاید از دست یک نفر راحت بشی اما صد تا مرد اون بیرون تا متوجه بشن پدر نداری بدتر از پدرت عذابت میدن با حرفا و رفتار و نگاهشون رحم نمیکنن بهت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز