2752
2734
عنوان

جوش صورت🤦‍♀️

67 بازدید | 3 پست

سلام خانما ببخشید یه سوال داشتم 

چند روز پیش جوش زدم بعد ناخونام بلند بودن زدم پوکندمش قشنگ خراش پیدا کرده پیشونیم 

به نظرتون‌چه پمادی رو بزنم زودتر پوست پیشونیم ترمیم شه

ترمیم کننده بخر

 خدا می گوید نگو بدون آن نمی توانم زندگی کنم ، تو را بدون آن هم زنده نگه می دارم وفصل عوض می شود ، سایه درختانی که سایه می افکنند خشک می شود ، صبر لبریز می شود، یار را که جان و دلت بود غریبه می شود و ذهنت متعجب می شود ، دشمن برمی خیزد و تبدیل به بهترین دوستت می شود ، دنیای غریبی است هر چیزی را که می گویی نمی شود اتفاق می افتد ،می گویی نمی اُفتم ، می افتی ، سقوط می کنی ، عجیب ترینش هم این است می گویی مردم اما زنده می مانی...:)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم بلایک سیاه شده جاش

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز