2752
2734
عنوان

ربایش یسنا دیدار

4380 بازدید | 25 پست

✅ آخرین جزییات عملیات دستگیری ربایندگان یسنا

👤 محمدسعید فاضل‌دادگر فرمانده انتظامی گلستان:


🔻بعد‌ازظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت پليس استان گلستان در جريان گم شدن دختربچه 4 ساله‌اي به نام يسنا در روستاي «يلي‌بدراق» شهرستان كلاله قرار گرفت.


🔻وی با اشاره به دستگیری دو نفر از عوامل ربایش یسنا در یکی از روستاهای کلاله گفت: پس از گم شدن دختربچه خردسال بود كه تلاش ماموران پليس، تيم‌هاي هلال‌احمر و ده‌ها نفر از مردم منطقه براي پيدا كردن او شروع شد.


🔻 از اولین لحظه پس از اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱٠ ، عوامل گشت انتظامی به همراه فرمانده بخش پیشکمر به محل اعزام و صحت موضوع را تایید کردند.


🔻سپس با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان و سرتیم اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان و رییس پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.


🔻 پلیس همه سناریوهای احتمالی را همزمان پیگیری می‌کرد و با هماهنگی‌های به عمل آمده بهترین سگ‌های زنده یاب که در جستجو‌های ساختمان پلاسکو عملکرد بسیار مطلوبی داشتند را از تهران درخواست و در منطقه بکار گرفت.


🔻 با بدست به دست آمدن سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان از ربایش کودک از روز سوم و با لحاظ نگرانی‌های فراوان بابت حفظ جان کودک و سلامتی وی در اولویت قرار گرفت.


🔻پلیس بیش از ۵٠ نفر را به عنوان مطلع و سه نفر را به عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داد و به اين ترتيب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهايت سه مظنون از بين اين افراد شناسايي شدند كه يكی از آنها بازداشت شد.


🔻ربایندگان پس از این که متوجه شدند در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته‌اند، عرصه را بر خود تنگ دیده و برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در یک فرصت مناسب کودک را در مزارع محل رها کردند.


🔻این اتفاق در اثنای این تحقیقات و جستجوها در عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت افتاد و یکی از کایت سواران جمعیت هلال احمر اهل نیشابور در حین پرواز در منطقه، حضوری مشکوک در بین مزارع کلزا را اعلام می‌کند که بلافاصله یکی از تیم های پلیس به همراه سگ زنده یاب خود را به یسنا رسانده و او را در آغوش کشیده و در بین خوشحالی مردم تحویل خانواده‌اش داد.


🔻به گفته ‌دادگر، تحقیقات پس از پیدایش کودک از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش که یکی از آنها در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بود، دستگیر و پس از بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687