2733
2734
عنوان

پماد زینک اکساید زیر بغل بزنم؟

106 بازدید | 9 پست

بچها من شنیدم پماد زینک اکساید بجای بوگیر زیر بغل خوبه من از حمام اومدم زدم الان زیر بغلم بو نمیده اما میگن بعد از چند مدت کیست درست میشه و این حرفا کسایی ک زدن بنظرتون حقیقت داره؟؟

و اینکه اسپری یا کرم زنانه بوگیر زیر بغل کسایی ک استفاده میکنن اسمشو بگین


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اصلاً هیچ کرمی نباید زیر بغل زد چربیش غدد برون ریز رو مسدود می کنه و عرق جمع می شه تو اون غدد و می شه مثل توده،،اون عرق باید از بدن خارج بشه طبیعت بدنه.

فقط 21 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
🤍برای با تو بودن هزاران سال هم کم است،زودگذر است،چه رسد به این عمر فانی ما،کاش خدا بیاید و وعده ی جهان دیگری را بدهد که زمان در آن معنایی نداشته باشد و بتوان دوباره در کنار تو،دم به دم با تو رسمِ عاشقی آموخت....🤍//از تماااام شیرین زبونیا،اولین قدمی که بر می داره،حسِ خوب اولین بار که بابا و مامان می گه،اولین باری که دندون در میاره،اولین باری که میره مدرسه و چشم می دوزی به پشت سرش و فقط نگاهش می کنی می گذرم و می گم حسِ خوب پدر و مادر شدن وقتیه که پسر یا دخترت بدونه که می تونه راجع به همه چیز باهات حرف بزنه،بدون ترس،بدون دلهره،بدون خجالت و بدون نگرانی........................//در انتظار دو تا دخمل فسقل تو راهی//کل آب اقیانوس نمی تواند یک قایق را غرق کند،مگر آن که خود قایق سوراخ باشد!//
2731

من ۵ساله میزنم هیچیمم نشده واقعا بورو میگیره

فقط 33 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
درخواست دوستی ممنووووووووع .درخواست دوستی نمیپذیرمممممممم 
2740

نه، فعالیت غدد لنفاوی رو مختل میکنه

خدادر زمین بندگانی داردکه برای برآوردن نیازهای مردم   میکوشند،اینان ایمنی یافتگان قیامتند                                        امام موسی کاظم(علیهالسلام)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز