2733
2739

ایا شاغل نبودن یک دختر 20 تا24 ساله  


هنگام ازدواج عیب محسوب میشه؟ 

یعنی یچیزی کم داره؟ 

کلا واسه دخترا این مورد استقلال مهمه؟ 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

عیب محسوب نمیشه 

ولی کلا تا سر کار نرفتی ازدواج نکن اصلاااااااااا

استقلال مالی خیلی مهمه بعد از ازدواج

مخصوصای پسرای این دوره زمونه که تو خرج خودشونم موندن

قابل توجه برخی کابران به ظاهر و باطن نامحترم :من وقتی نظر میدم مثل تو رو هوا حرف نمیزنم فکت موثق میارم .پس با من وارد کلکل نشو که جلو این همه کاربر ضایع نشی:)

خواستگارهای سنتی من که زنگ میزدن همه دختر معلم میخواستن و البته تک دختر😂

(من ملکه آبی پوش ملکه علم عشق و ثروت هستم)...فقط برای زیبایی خودت موهایت را شانه نزن ، گاهی مویت را شانه کن فقط برای خود مو ؛ او می خواهد مرتب باشد اما زبان سخن ندارد ، تو بر خال خالش دست بکش دندانت را مسواک کن فقط برای خود دندان ، او می خواهد تمیز باشد اما نمی تواند بگوید ، تو به او برس . به داد مخلوقاتی برس و کمکشان کن که توان تشکر از تو را ندارند . به مورچه ها غذا بده ، برگ درختان را نوازش کن ، خاک طاقچه را پاک کن ، اگر به مخلوقی کمک کنی و او در ازای کمک تو جای دیگر برایت جبران کند ، با جهان بی حساب می شوی ، اما اگر بی زبانها را آراسته کنی ، جهان به تو بدهکار می شود و بدهی خود را مانند تصویرت در آینه به تو پس می دهد . اگر یک مشت گندم به جهان بدهی ، جهان هم با همان حرکت دست تو مانند تصویر در آینه ، یک مشت گندم به تو می دهد ، با این تفاوت که مشت جهان بزرگتر است .
2738
سالهاست دارم رنج خانم های اطرافمو از این نداشتن استقلال میبینم.نمیگم ازدواج اینطوری اصلا موفق نیست و ...

اتفاقا الان خانم های شاغل میگن دوس داریم خانه دار باشیم

همه مینالن

در اروپا و آمریکا و چین و ژاپن بله ، اینجا مرد مسوول تامینه

اگر در مسائل بارداری و مادری و کودکان نظر میدم چون تجربه سه بارداری و فرزند داری دارم ، شما هم اگر تجربه ندارید بهتره مامانارو نگران نکنید الکی 

نه😂چیزایی میگی ها😡

کار نداشتن پسر به نظرم یه جوریه.مسائل اقتصادی ومدیریت پول واینا بیشتر باید بامرد باشه اتفاقا(نظر من)

کرونا به ما ثابت کرد که نزدن ماسک😷 باعث فراگیری این ویروس میشه.پس دوست روشن فکری که میگی حجابم،اخلاقم،عقایدم به خودم مربوط میشه.اصلا این طور نیست ،تودربرابر همه افراد جامعه مسئول هستی😔تومسئول آمارخیانت،طلاق،آمارازدواج و....هستی.  خواهرم عکس 📸بی حجاب تو دراینستا قلب یک جوان رو به لرزه درمیاوردلطفا مراعات کن خواهرم برادرشوهرتو برادرت نیست که بااوراحت باشی. درنهایت اینکه مافقط ازاروپا برهنگی اش رو آموخته ایم ولی پیشرفت علمی ،و....یادنگرفتیم.برعکس بیگانگان تمام علوم ازجمله طب ،دین ،نجوم و🎓🔭🔬📚💡💼📊💉💊⚖️.... مارو فراگرفتند.دوست عزیزبهای تو خیلی زیاد است خودت رادرفضای مجازی ارزان نفروش ،بهای تو بهشت است🌺🏞⛰️.❌کاشت ناخن مانع وضو هست ونمازراباطل میکندگفتم که بدانی❌.تویی که دای امضامو میخونی 😉میدونم که یک زن فهمیده ای هستی.🙏(این امضا برای خودم واین کاربریه بقیه موارد از امضام کپی کردن البته با رضایت خودم )
خواستگارهای سنتی من که زنگ میزدن همه دختر معلم میخواستن و البته تک دختر😂

دیده بودم دنبال تک پسر بگردن.برا ارث و میراث و این حرفا...ولی تک دختر نه.چ مزایایی داره مثلا🤔😂خودمم تکم البته

💙استقلالی💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687