2737
2739

تعویض پوشک کودک و حمام بردن نوزاد از مهم ترین کار هایی است که هر پدر و مادر برای حفظ سلامت کودک خود باید انجام دهند، خصوصا تعویض پوشک که کاملا به سلامتی و پاکیزگی کودک ارتباط دارد.

باید تعویض پوشک کودک را بسیار جدی گرفت زیرا اگر پشت گوش بیندازید باعث عفونت ، آلودگی های میکروبی،بیماری های تناسلی و عرق سوز شدن کودک میشود. خرید پوشک ارزان از eliyashop . i r

برای تعویض پوشک چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • ابتدا حتما مکان مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید.مکان تعویض پوشک کودک باید تمیز و به دور از آلودگی های محیطی باشد.حتما جایی باشد که نزدیک به آبگرم و فاضلاب باشد تا بعد از شستشوی کودک بتوانید سریعا کودک را به مکان پوشک کردن کودک ببرید.
  • قبل از اینکار حتما تمام وسایل مورد نیاز برای تعویض پوشک را آماده کنید از پوشک گرفته تا کرم های مخصوص کودک و همچنین اسباب بازی که در حین تعویض پوشک،کودک با آن بازی کند و سرگرم باشد. حتما دستان خود را قبل از تعویض پوشک به خوبی بشویید و همچنین قبل از انجام کار داشتن آرامش و نداشتن استرس بسیار مهم می باشد. حواستان باشد در حین تعویض پوشک از اتاق خارج نشوید و به اتاق دیگر نروید تا وسایلی که فراموش کرده اید را بیاورید زیرا با اینکار میکروب و آلودگی زیادی را با خود جا به جا میکنید. 


  • کودک را با دقت تمیز کنید مخصوصا اگر کودک دختر است با دقت کودک را بشویید تا مانع از انتقال میکروب ها به ناحیه تناسلی کودک شوید.

 

  • پوشک آلوده را با دقت جمع آوری کنید و برای پوشک آلوده سطل زباله مخصوص داشته باشید.امروزه سطل زباله های مخصوصی برای اینکار آمده اند که از انتشار آلودگی و میکروب ها جلوگیری میکنند.

 

  • حتما بعد از اتمام کار دستان خود و دستان نوزاد را با دقت بشویید و پایان کار که تعویض لباس نوزاد می باشد.

در نهایت سلامت فرزندان بسیار مهم است و همچنین سلامتی شما با سلامتی فرزندتان گره خورده است.با رعایت پاکیزگی ، سلامتی را برای خودتان و فرزندتان به ارمغان بیاورید.

ارزان ترین پوشک هارا از سایت ایلیا شاپ بخرید.

eliyashop . i r


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز