2737
2734

فوم شستشوی صورت اوی درم.

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

شما استفاده کردین؟ چه قیمته خوبه؟ نرم میکنه؟

بله من راضی بودم. برای پوست خشک رو بگیرید. به هیچ عنوان با شامپو صورتت رو نشور. قیمتش خیلی بالا نبود. تو نت سرچ کنید هست.

اگر پوستت خیلی خشک هست باید کرم ابرسان و بعدش مرطوب کننده استفاده کنی.

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
2728

نوتروژینا.

فقط 24 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
بهتر که چیزی ندانیم تا این که از همه چیز فقط نیمی را بدانیم،بهتر که به ذوق خویش دیوانه،تا به سلیقه ی دیگران عاقل باشیم....// 《دلم را زیر و رو کردم بدون تو نمی ارزد....》//از تماااام شیرین زبونیا،اولین قدمی که بر می داره،حسِ خوب اولین بار که بابا و مامان می گه،اولین باری که دندون در میاره،اولین باری که میره مدرسه و چشم می دوزی به پشت سرش و فقط نگاهش می کنی می گذرم و می گم حسِ خوب پدر و مادر شدن وقتیه که پسر یا دخترت بدونه که می تونه راجع به همه چیز باهات حرف بزنه،بدون ترس،بدون دلهره،بدون خجالت و بدون نگرانی........................////////🌱در انتظارِ دو تا فسقل تو راهی🌱مهربون یه صلوات برای تو راهیای من اگه دوست داشتی بفرست،ممنون.❤//به قول شهریار نازنینا ما به نازِ تو جوانی داده ایم،دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا؟؟🥀🍂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  2 ساعت پیش