2777
2789
عنوان

دلیلش واقعا زیباییه؟

458 بازدید | 25 پست

امروز ک رفتم احیا کل زن و دختر تو حسینیه نگام میکرد یه خانم امد گفت اسپند دود کن ایقد جذاب و خشگلی که همه دارن نگات میکنن .. ولی از نظر خودم خ معمولیم و ناراحتم از چهرم نمیدونم چرا بقیه فکر میکنن قشنگم و همش خیرن تو صورتم .. یعنی واقعا زیبام ک همه خیرن تو صورتم؟

به من خیره نمیشن 

ولی شده بهم میگن خوشگل 

حالا از نظر خودم اصلا خوشگل نیستم و معمولی معمولی ام 

و فاز اونارو نمیفهمن 

😑😑😑به نظرم چون معیار خوشگلی فرق داره اینطوره


کائنات ازت ممنونم که نگاهت و حواست به من هست💙خدایا شکرت💚الهی به امید خودت❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما جذابیت داری یا امشب حالت یجوری بوده دیگران جذب میشدن

❤️ اگر میخوای خودتو بشناسی به خوبی نگاه کن که عاشق چه کسانی هستی و از چه کسانی متنفری، هر ادمی کپی کوچکی از معشوقه هاش میشه ❤️.تمام زندگیم این بود = محبت حضرت علی (ع)❤️زندگی خوب رو سلمان داشت که همه چی رو رها کرد و رفت به دامن علی پناهنده شد، زندگی خوب رو "جُوون" داشت، برده ی سیاهی که احتمالا باورش نمیشد "امیری حسین و نعم الامیر"  ی که با شوق فریاد زد تا ابد با اشک و سوز تکرار بشه، زندگی خوب رو "بشر بن حارث" داشت که گذر امام کاظم(ع) به دم خونه اش خورد و از مجلس رقص و شراب، به مقامات عالی رسید، زندگی خوب رو اون شاهزاده ی رومی داشت که به شیرینی عشقی که تو قلبش حس کرد، ناشناس بین برده ها و کنیز ها رفت و توی شرایط سخت زندگی کرد ....توی این دنیا زندگی خوب فقط برای کسایی بود که طالعشون به امامشون گره خورده بود  ❤️یا مبدل السیئات بالحسنات... طالع من رو هم به امام زمانم گره بزن ❤️

چتوووووووونه 

چه خبرتووووونه 


شماها همه خوشگل بچه پروها من از همتون بزرگترم


پس چرا بابای من بهم میگه

زغال بابا🤨🤨🤨🤨🤨😐



مامانای شما هم باید از امشب به بعد بهتوووون بگن

پروووو ها😂😂😂

2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز