2733
2739

تو تاپیک قبلی پرسیدم واسه آینده ی بچه هاتون سرمایه گذاری کردید یا نه

خب یسری پدر و مادر ها از همون اول تولد به فکر آینده ی بچه هاشون تحصیل ،ازدواج و...بچه هاشون هستن ولی یسری هم نه یهو می بینند سه چهار تا بچه ی قد و نیم قدشون به سلامتی رسیدن به سن ازدواج، ولی متاسفانه پس اندازی برای این روز نگه نداشتن و یدونه جهیزیه هم هزینش کمر شکنه و والدین رو واسه چند سال می بره زیر بار قرض و وام  چه برسه به چند تا جهیزیه . 

اینجاست که آینده نگری به کمکمون می یاد و باعث می شه یسری از پدر و مادر ها از همون اول به فکر پس انداز و تکه تکه وسیله کنار گذاشتن و زمین و خونه و ماشین واسه آینده ی بچه شون باشند.

این سری والدین که هم خودشون آینده نگر هستن و هم بچه های آینده نگری تحویل جامعه می دن ، موقعی که خوشحالی پیش می یاد و می خوان جشن بگیرن اون خوشحالی رو، کمتر دچار استرس و نگرانی می شن و بیشتر عشق و حال می کنن .


خلاصه اینکه راه های زیادی هست که خوشی هامونو با خیال راحت جشن بگیریم .

کنار گذاشتن خونه، ماشین ، زمین، پس انداز بانکی، طلا ، بازار های مالی مثل بورس و ارز دیجیتال ، قایم کردن پول لایه بالش و تو قلک😅و.. 


ولی امروز من می خوام ی پیشنهاد جدید بدم 

و پیشنهادم

استفاده از طرح های سرمایه گذاری هست.

1 طرح هاییکه با سرمایه گذاری کردن پولتون تو اون شرکت ها پولتون سود بخوره

2 و جلوی بی ارزش شدن پولتون رو بگیره 

3 خدمات درمانی هم به فرزندتون ارائه بده

4امکان گرفتن وام رو واستون فراهم کنه

5 ی نظم خوبی به زندگیتون بده

6 آینده نگریتون رو تقویت کنه 

و شریک خوشی های شما باشه 

خلاصه اینکه از شانس خوبتون من الان اینجام ، با مجوز رسمی در خدمتتونم تا کمک کنم  با خیال راحت خوشحالی هاتون رو جشن بگیرید.


راستی شما چه پیشنهاد جدیدی دارید برای سرمایه گذاری و بهتر جشن گرفتن خوشحالیامون؟؟؟؟؟

اگه طلا بخری ارزشش پایین نمیاد و هرروز هم ارزشش بالا تر میره


طلا خریدن عالیه. 

ولی خب همه ی تخم مرغ ها رو نباید تو ی سبد ریخت هم طلا و هم راه های دیگه در کنار هم خوبن.

اگه سرمایه گذاری فقط طلا باشه خوب نیست اگر هم فقط طرح های سرمایه گذاری باشه خوب نیست.



ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

راستی Bت کوین هم بد نیستش فامیل ما با ماینر Bت کوین خونه ۱۵۰ متری و ماشین ۲ میلیاردیش رو در عرض ۱۱ ماه خرید فقط و فقط هم با یه ماینر که ۲۰۰ میلیون پول اون ماینر داد ولی ماینری که خرید غیر قانونی بود و خطرناک بود اما ماینر قانونی هم هستش که میشه باهاش کار کرد و اونم پول خوبی داره ولی هیچ وقت پول رو دستت نگه ندار پسر عمه ی من ۱۳ سالشه تابستون اینترنتی یه اسپیکر خرید ۲/۵ میلیون بعد از دو هفته توی فهمیدم همون اسپیکر تو Dجی کالا ۴ میلیون و دویسته گذاشت تو دیوار ۴ میلیون فروخت بعد با چهار میلیون الان یه اسپیکر گنده خریده. 

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز