2733
2739
عنوان

سقط جنین

113 بازدید | 1 پست

پارازیت های محلی که به آن پارازیت های افقی نیز گفته می شود. این امواج توسط دستگاه های فرستنده  مایکروویو که بر روی دکل ها و مناطق مرتفع و بلند در کوچه ها و خیابانها و پارکها نصب می شوند، ارسال می شود. این دستگاه ها با فرکانس متغیری که با توجه به دامنه شبکه مورد نظر ایجاد می کنند، بر روی گیرنده های ماهواره اثر می گذارند و مستقیما دریافت سیگنال توسط گیرنده ها را مختل می کنند. 

تاثیرات اشعه مایکروویو به‌روی سلامت چیست؟

تاثیرات بیولوژیکی اشعه مایکروویو به‌طور کلی، اگر در معرض مقدار زیادی اشعه مایکروویو قرار بگیرید، موجب از دست دادن مقدار زیادی انرژی می‌شود. نقاط حساس بدن مثل چشم‌ها و مغز نمی‌توانند از شر گرمای ایجاد شده توسط این اشعه‌ها خلاص شوند. افرادی که در معرض مقدار زیاد این اشعه بوده‌اند، مشکلاتی نظیر سردرد، پا درد، کمر درد، خستگی چشم، خستگی عمومی و اختلالات خواب، کابوس، حملات پانیک ایجاد می‌کند. این تاثیرات به‌ دلیل تقابل میدان اشعه مایکروویو با سیستم مرکزی اعصاب بدن به‌ وجود می‌آیند. 

قطعاوقطعاوقطعا روی بچه دار شدن تاثیر وحشتناک داده ب عینه چندین نفرو دیدم ک حتی با وجود یک بچه نمیتونن بچه دوم رو بدنیا بیارن.

بیمارستانها میگن آمار سقط جنين در ساکنین کلانشهرها مثل تهران، اصفهان و شیراز خيلي بيشتر از حد نرمال بالا رفته و دلیلش دستگاه های ارسال امواج پارازیت ماکرویو نصب شده بر روی دکل موبایل هست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز