2733
2739

سلام دوستان به علت گرانی روز افزون زمین های خام و غیرمحدوده که ارزش مالی چندانی ندارن بصورتی که یک فرد جوان و عادی و کارگر با حقوق عادی نمیتونه یک وجب خاک رو بخره بیایید کمپین تحریم_خرید_زمین# رو شروع کنیم. حتی در بدترین و کوچکترین شهرستان های ایران یک قطعه زمین در شهر که بماند در غیر محدوده و حومه و حتی روستاهای اون منطقه چند صد میلیون پول میخواد. آیا ما آدما حق اینو نداریم که حتی یک وجب خاک برای گذران زندگی داشته باشیم؟؟ ولی بعضیا صاحب چندین و چند خانه و فروشگاه و قطعه زمین هستند؟؟؟


تهران# کرج#  ‍  بوکان#   میاندواب#  

اگه با نخریدن چیزی ارزون میشد الان کتاب هزار تومن بود 

این کارا تو ایران جواب نمیده 

چند سال پیش آجیل گرفتنو تحریم کردن مردم نمیبینی چقدر ارزون شده 😂

متاهل 🫀«وقتی بهت گفتم بای بای هانی یعنی دیگه باهات بحث نمیکنم روم ریپ بزنی هم نمیخونم درجا اعلان پیامتو پاک میکنم پس خودتو خسته نکن

چرا باید یک پیرمرد و یک خانواده همیشه باید آواره و اجاره نشین تو شهر خودشون باشن اونوقت یک سریا هکتار هکتار زمین داشته باشن و خونه و آپارتمان و فروشگاه؟ و هیچ نوع مالیات ندن؟؟ چرا دولت از اینا مالیات نمیگیره؟ همینا که شهر رو تصاحب کردن و ما رو مثله سوسک زیر پا له میکنن؟ دولت ما اسلامیه و باید همه چیز اسلامی باشه..‌‌چرا باید فقیران جامعه همیشه با استرس و ناراحتی و بی پولی دق مرگ بشن با بچه تاشون وجه بدی تو جامعه داشته باشن؟ از دولت خواستارم سریعا با بنگاه های معاملاتی زمین و رسانه های فروش زمین از شیپور و دیوار و... مقابله و بررسی کنه... لایحه و قانون مالیات وضع کنه... مگه اینا زمین رو از خوده خدا خریدن که تا هفت جد و آباد صاحبش باشن و هیچ مالیات سنگینی ندن؟؟ اینجوری جامعه و اجتماع بشدت ضعیف و ناتوان میشه... چرا باید کسانی که تو شهرستان هستن سیل عظیم مهاجران از شهرهای حاشیه با خرید زمین به اونا باعث هر چه بدتر کردن وضعیت مسکن و زندگی و کار برای مردم اصلی اون شهر بشه؟؟؟ 

تحریم_خرید_زمین#  

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

اگه با نخریدن چیزی ارزون میشد الان کتاب هزار تومن بود  این کارا تو ایران جواب نمیده  چند ...

درسته دوست عزیز تا چیزی که عاقلان منع میکنند یک عده ی کثیر احمق اشتهای به دست آوردنشو دارن... شما بگو ماشین گرونه نخرید تا ۶ ماه مردم اندازه ی ۶ سال رو تو اون ۶ ماه میخرن... برای همین میگن ما بی فرهنگیم دیگه

2728
اگه با نخریدن چیزی ارزون میشد الان کتاب هزار تومن بود  این کارا تو ایران جواب نمیده  چند ...

مسئله ی زمین و احتیاجات صددرصدی مردم فرق میکنه... داشتن یک وجب خاک برای ساختن و گذران زندگی یک خانواده تا آخر عمر بسیار واجبه دقیقا مثله قبر!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز