2752
2734

خیلی دلم گرفته،دلم برای پسرم میسوزه همه اش گوشه خونه ایم حتی الان که عیده،انقد ذوق داشت مدرسه نمیره،ولی چه فایده همش گوشه خونه کز کرده.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

الهی بگردم ، این منم که منتها کوچیکتر...

خب خودتون برید بیرون تفریح یا مسافرت...

ما که امسال مسافرتم نمیریم

کاربری دست دوتا دوسته😁رهام و برای چندمین باررر تعلیق میشم🤦‍♀️🥲آخرشم مجبور شدم با شماره دوستم بیام که اونم از اینجا بدش نیومد😂

منم همینم گاهی میرم بیرون قدم میزنم یا فیلم میبینم. البته فیلم خوب و بازی با گوشی ، همین🥲

دوست عزیز، به اندازه آدمای دنیا نگرش متفاوت وجود داره، اگر مخالفی نظرتو برای خودت نگه دار، ریپلای نزن، ممنون که احترام میذاری و درک میکنی.

خب لااقل پارکی شهربازی مکان تفریحی طبیعتی جایی بریذ عزیزم

ما خونه‌ایم و شهر غریب ، اما مکانهای تفریحی میریم

 برایت آرزوهای کوچک دارم. مثلا اینکه چشم‌هایت را که باز میکنی، خستگی‌های دیروزت را در خواب آرام دیشب جا گذاشته باشی و تمام تنت لبریز باشد از طراوت و شادابی. مثلا اینکه یک لقمه نان و پنیر دلخوشی صبحانه‌ات باشد، قدم‌هایی سالم داشته باشی برای رفتن تا موفقیت و مادری که هر صبح، دعای خیرش بشود بدرقه‌ی راهت. مثلا اینکه آدم‌هایی در مسیر امروزت باشند، که حال جهانت را قشنگ‌تر کنند. دلت به بودن همراه و هم‌نفسی خوش باشد، و سرت به زندگی گرم. برایت آرزوهای کوچکی دارم، که شاید حسرت‌ بزرگ خیلی‌ها باشد‌‌‌...🌸🌹✨⭐

وای خواهر حرف دل منو زدی🥺🥺 ما هم همش خونه ایم فقط شبا با ماشین میریم یه دور کوچولو میزنیم و میایم

فقط روز اول عید مادربزرگم دعوت کرد و یه شبم خونه بابام بودیم همین دیگه هیچ جا نرفتم

کاربر قدیمیم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز