2733
2739

بزار تو آب

بزار تو یخچال

سری بعد آبکش کن و استفاده کن

من یه معلمم🌱.دلیل اینکه میام نی نی سایت سرگرمی نیست،یه جور انجام وظیفه س،یه جور کمک کردن، البته تا جایی که بدونم.پستایی که میذارم برای روشن شدن افکار هست. اتفاقا از اینکه ریپلای میکنید و جواب نظراتم رو میدید خیلی خوشحال هم میشم. در ضمن ،ادامه ی امضام تبلیغ نیست. تجربه  ی شخصی خودم و گروووهی از انسان هاست. * وقتی خواستید زندگی مشترک خیلییی خوبی داشته باشید و همسرتون رو اونجوری هست درک کنید و درست زندگی کنید،هم چنین وقتی نمیدونید چجور مردتون رو قوی و بزرگ ترش کنید و چطور مرد مقتدر زندگیتون کنیدش، به این آی دی تو ایتا پیام بدید.Admin_hamsardari@ ( ادمین دوره ی همسرداری)اونوقت بشین زیر سایه ی مردونش لذت زن بودن رو تجربه کن.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

فریزر نه. بریزش توی یه ظرف آب و بذار توی یخچال‌. یه ماهم بمونه خراب نمیشه.

فکر میکردم میتونم همه آدمها رو نجات بدم..‌. تا اینکه متوجه شدم اونا دارن خودمم توی باتلاق غرق میکنن.
2731

حالا چرا غصه میخوری

نه سیاه میشه

بریز تو یه ظرف اب سردم بریز بزار تو یخچال تا فردا پس فردا درست کن

🔴آقایون به من درخواست ندن،ریپلای نکنن و تو تاپیکام نیان🔴 🇪🇭ای کاش میتوانستم کودکان را در قلبم پنهان کنم تا زمانی که جنگ ها تمام شود😓کاربری چهارم من 😶 با شماره مادرشوهرم اومدم اینبار💔خطر شناسایی توسط خواهرشوهر😂تگم کن😐تگم نکردی از ما نیستی😂تو تاپیکای عکس و جنجالی و دعوا😁مرسی میشم🥲🫂❌️از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687