2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

از نظر من هیچکدوم ولی اگه بین این چهار تا یکی رو میخوای انتخاب کنی،دومی

همون دختره که همه عاشق چال گونه هاشن🥺پروفایل خودمم😅گر بگویم که تو در خون منی بهتان نیست🫂💚(به عنوان زن یک امیر میگم همشون بد نیستن😅😅)اهورا مزدا یگانه سرشت،از ته قلبم ازت میخوام همه عاشقا بهمدیگه برسن💚🥲«آنها که موهای صاف دارند فر میزنند و آنها که موی فر دارند مویشان را صاف می کنند.عده ای آرزو دارند خارج بروند و آنها که خارج هستند برای وطن دلشان لک زده و ترانه ها می سرایند.مجردها میخواهند ازدواج کنند متأهلها میخواهند مجرد باشند. لاغرها آرزو دارند چاق بشوند و چاقها همواره حسرت لاغری را میکشند. شاغلان از شغلشان مینالند بیکارها دنبال همان شغلند فقرا حسرت ثروتمندان را میخورند.ثروتمندان دغدغه ی نداشتن صفا و خون گرمی فقرا دارند.افراد مشهور از چشم مردم قایم میشوند مردم عادی میخواهند مشهور شده و دیده شوند سیاه پوستان دوست دارند سفید پوست شوند و سفید پوستان خود را برنزه میکنند و هیچ کس نمیداند تنها فرمول خوشحالی این است قدر داشته هایت را بدان و از آنها لذت ببر قانونهای ذهنی میگویند خوشبختی یعنی رضایت، شکر گزاری مهم نیست چه داشته باشی یا چقدر مهم این است که از همانی که داری راضی و شکرگزار باشی)آن وقت "خوشبختی🫠💚(این کاربر عاشق رنگ سبز میباشد🌱)(درحال رشد💚) 

نمیدونم ولی دیروز تاپیک زدن که از صندلستان چیز نخرین کلاه بردارن حواست باشه. دومی از صندلستان بود

پودر کیک و پنکیک مخصوص کودک تولید میکنم کاملا ارگانیک و تازه بدون مواد نگهدارنده.با سویق درست میکنم و خیلی خوشمزه و مقوی هستن. اگه میخواید بچه هایی سالم و قوی داشته باشید بهم پیام بدید. 
2740
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز