2733
2734
عنوان

نمی تونم تصمیم بگیرم

2352 بازدید | 41 پست
سلام دوستان
امروز می خوام از نظرات خوبتون استفاده کنم اگه کمکم کنید
راستش من الان 2ساله که با یه پسر دوستم . اوایل همه چی شوخی شوخی بود اما به مرور بهم وابسته شدیم و هر روز این وابستگی وعلاق بیشتر شد. خلاصه بعد از کشمکش های زیاد دیشب به این نتیجه رسیدیم که می خوایم با هم ازدواج کنیم و تا آخرش با هم ادامه بدیم . برای همین دیشب حدود 3ساعت با هم حرف زدیم و اون از خواسته هاش از معیاراش برای زندگی مشترک گفت و من گوش کردم . و حالا قرار شده که امشب یا فردا هم من خوب فکرامو بکنم و بهش از معیاراهام و شوهر ایده آلم تو زندگی بگم. اما راستش هر چی فکر می کنم از دیشب تا الان هیچی به ذهنم نمی رسه . اصلا یه جورایی انگار هیچ معیاری ندارم . در صورتی که خودم می دونم که قبل از این جریان همیشه واسه خودم یه معیارایی داشتم اما الان هیجی یادم نیست و نمی دونم که باید چی بهش بگم. و یه جورایی وقتی فکر میکنم که اون دیشب اینهمههههههه حرف زد و اما من هیچ معیاری ندارم کلافه می شم و لجم می گیره از خودم و احساس حماقت می کنم . خواهش می کنم اگه چیزی به ذهنتون می رسه که برای شروع زندگی مهمه و می شه گفت معیاره بهم بگین که من از حرفاتون تا شب بتونم نتیجه گیری کنم و تصمیم بگیرم .
بعضــــــی وقـــتـا یه اتفـاقــــــــایی،
تــو زندگیت میـافتــه که...
باعـث میشه دیگـه اون آدم احمــــقِ سابـق نبــاشـــی...
و این خیلی خـــوبه!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

گلی جون به نظر من خیلی بیشتر فکر کن در مورد این کارت چون همه مردا به زنی که باهاش دوست بودن بی اعتماد هستند و مشکوک .شاید این موضوع به خاطر اون دوست داشتن ظاهری که الان بینتون هست زیاد به چشم نیاد ولی بعد از یه مدتی که ازدواج کردین به این فکر میافته که بهت گیر بده و بگه اگر تو آدم درستی بودی با من دوست نمیشدی که اونوقت تازه میفهمی چه اشتباهی کردی.
بعدش هم سعی کن معیار داشته باشی مگه میشه آدم برای آیندهاش معیاری نداشته باشه .مگه این که یه عشق دل آدم رو کور کرده باشه .
اصلا این آقا تحصیلات و شغل و شرایط دیگه برای زندگی رو داره یا فقط عشق داره؟؟؟؟؟؟
خدایا با هر نفس که می آید و می رود تو را شکر دوست دارم در هر نفس به یاد تو باشم
روح باران جون در مورد اینکه دوست نباشیم راستش اون اینجوری فکر نمی کنه چون 90% اطرافیانش (خاله - دایی - خواهر ش و ..... ) همه با دوستی ازدواج کردن و اتفاقا خود من هم همینو ازش پرسیدم و گفت مشکلی ندارم اتفاقا بهتر هم هست چون آشنایی بیشتر هم داریم. در مورد معیار هم راستش حتی تا 2روز پیش هم پر از معیار بودم اما الان انگار ذهنم هنگ کرده دیگه هیچی یادم نمی یاد هر چی فکر می کنم گیجم. در مورد شرایطشم . آره مهندس کامپیوتره . تو یه شرکت مدیر مالیه و خودشم 1هفته ای هست که با همکلاسیاش شرکت تاسیس کردن . ماشین داره و از لحاظ خونوادگی هم مامانامون رابطشون با هم خوبه و مشکلی نیست . اما احساس می کنم اینا کافی نیست ولی نمی دونم چیا برام لازم و کافیه . گیجم
بعضــــــی وقـــتـا یه اتفـاقــــــــایی،
تــو زندگیت میـافتــه که...
باعـث میشه دیگـه اون آدم احمــــقِ سابـق نبــاشـــی...
و این خیلی خـــوبه!!
روح باران عزیز الان 90 درصد ازدواجها با دوستی قبلی صورت می گیره. من و همسرم 7 سال با هم دوست بودیم و همسرم هم همیشه می گه انقدر که به تو و نجابتت اطمینان دارم به چشمام اطمینان ندارم. اگه ذات مردی بد باشه و شکاک باشه حتی اگه با همسرش دوست هم نبوده باشه می تونه بهش بدبین باشه ....
داداش خودم و همسرش هم 3 سال با هم دوست بودن و الان خوشبختن خدا رو شکر. اگه دوستی نباشه آدم چطوری طرفش و بشناسه؟!!!! در ضمن الان دوستیها یه جور دوران نامزدیه. چون خانواده ها بیشتر در جریان هستند.
اخلاقاتون با هم جوره؟ ؟؟؟؟؟ بهتره طوری نباشه هر دوتاتون تند یا هردوتاتون بی خیال باشین . بهترین حالت اینه که یکی تند و یکی آروم باشه تا همو تکمیل کنید و در ضمن پیشرفت داشته باشین.
گلی جان معیار نداری چون عاشقی و الان سورپرایز شدی یه مدت بهم وقت بدید به این راحتی تصمیم نگیرید
انشاله که خیرهه

خانواده اصالت سالم بودن اخلاق رضایت خانواده هها شغل مشخص و اینکه اصلا از پس یه زندگی بر میاد یانه ؟!؟؟!
منم با این حرفت موافقم آرتا جون
بعضــــــی وقـــتـا یه اتفـاقــــــــایی،
تــو زندگیت میـافتــه که...
باعـث میشه دیگـه اون آدم احمــــقِ سابـق نبــاشـــی...
و این خیلی خـــوبه!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687