2737
2734
عنوان

ما با هم قهر کردیم

299 بازدید | 10 پست

چند روزه با هم قهریم.

شب اول اون با من قهر کرده بود ولی به روی خودم نمی آوردم. هر با حرفام و کارهام خودمو بهش نزدیک کردم، دیدم نه! آقا خیلی تو قیافه اس. برای اولین بار تو زندگی مشترکم.. از ته دلم! منم باهاش قهر کردم!!

توی این همه سال زندگی مشترک اصلا باهاش قهر نکردم. چون خودم تحمل قهر رو ندارم. برعکس همسرم خیلی هم خوب بلده قهر کنه. همیشه من پیش قدم شدم واسه آشتی. چه تقصیر من بوده و یا نبوده..


اما این بار خیلی فرق می کنه. از ته قلبم راضی هستم به این قهر. شبها که میاد از سر کار، با هم شام می خوریم. اما یک کلمه هم با هم حرف نمی زنیم.. بعد من میام سمت اتاق خواب و آقا تو هال می خوابه. من که هندزفری می ذارم تو گوشم و اکثرا میام نی نی سایت. تو رو خدا ببینین! از سال ۹۰ عضو هستم. اما فقط چند تا دونه پست دارم! والا این چند تادونه هم مال این ۲_۳ روزه هست.

نمی دونم چم شده. اینبار اصلا قهر بودنش با من برام فرقی نداره... نمی دونم خوبه یا بد. فعلا که حُسنش در اینه که ۳ روز گذشته و تمایلی به آشتی کردن ندارم. سابق بر این به ۳ ساعت هم نمیذاشتم برسه. چه‌برسه به ۳ روووز!


سلام عزیزم.بنظر من حااالا که شوهرتم پیشقدم نشده برای آشتی شماهم نشو .خیلی براش بودی یکم کمرنگ شد تابیاد سمتت.آرایش کنو بخودت برس وبهترین عطراتو استفاده کن اگه برای آشنی پیشقدم بشی دیگه میشه عادتش وهمیشه میدونه که تومیری سمتش واینکه این خصلت قهرو بودن باید از سرش بیفته

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام عزیزم.بنظر من حااالا که شوهرتم پیشقدم نشده برای آشتی شماهم نشو .خیلی براش بودی یکم کمرنگ شد تابیاد سمتت.آرایش کنو بخودت برس وبهترین عطراتو استفاده کن اگه برای آشنی پیشقدم بشی دیگه میشه عادتش وهمیشه میدونه که تومیری سمتش واینکه این خصلت قهرو بودن باید از سرش بیفته  


اتفاقا!

امروز موهامو برای اولین بار بابلیس کشیدم. خیلی خوب شد😉 آرایش هم کردم. لباس خوب هم پوشیدم‌..

اما اصلا محلش ندادم. فقط وقتی از سر کار رسید و در رو باز کرد یه نگاه بهش انداختم.. پشت چشم نازک کردم و بهش با لحن سرد یه‌ریزه خشن گفتم این چه بوییه؟ برو بالا لباسهاتو عوض کن😐(بوی سیگار شدیدی می داد) 

در طول شب هم یک کلمه با هم حرف نزدیم.. به هم نگاه هم نکردیم. فقط یه لحظه من داشتم رد می شدم، حس کردم داره از پشت سرم نگاهم می کنه. سریع نگاهش کردم. ماتش برد. بهش اخم کردم و به راهم ادامه دادم... اونم همینجوری ماتش زده بود. نمی دونست چکار کنه.  

2731
2740

شوهر قهرقهرو خیلی بده واقعا زندگی باهاش سخته

من تجربشئ داشتم یعنی شوهرم نبود دوست پسرم بود هی دقیقه یه بار قهر میکرد  به همه حتی خانوادم گیر میداد من شده بودم منت کش آقا با اینکه از نظر مالی و خانوادگی و فرهنگی خیلی ازم پایین تر بود

خداروشکر کات شد خدا یه فرشته بهم داده که در کنارش فقط زنانگی میکنم

من مثل شاطر نونوا دارم تند تند تایپ میکنم شما اصله کاریو ول کردی داری امضامو میخونی?  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز