من تازه یک ساله استخدام بیمه شدم اوایل کار که یه نفر به من آموزش داد همه چیزو نگفت و ناقص بود و همون تو ذهن من موند هر چند که میگن اون روش حساب کتاب هم درسته ولی خلاصه ناقص به من اموزش داده شد من با همون روش پیش رفتم تا اینکه متوجه شدم یجاهایی دارم اشتباه میکنم البته که یک نفر بعد از من تایید باید بکنه هزینه ها رو و اونم تایید کرده بود کارمو به مدت چند ماه منم تا فهمیدم سریع رفتم به رئیسم گفتم اشتباهمو ولی ایشون گفت حقی اگر هست به گردن من وتایید کننده و پیشو نگیر اما من باز راضی نشدم دو سه ماه وقت تو خونه و محل کار وقت گذاشتم هزینه هایی که فکر میکردم اشتباه شده رو کامل دراوردم اعلام کردم مبلغاشون اکثرا زیر ۵۰ هزار تومنه اخرشم رئیس گفت گردن من و پرداختشون نکرد شما بودید چیکار میکردید