2737
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

خرید لوازم اسپرت پیکان

لوازم یدکی پیکان برای انواع مدل های آن از قبیل پیکان، پیکان وانت و غیره در این صفحه قرار دارد. هر دو محصول ایران خودرو، یعنی پیکان و پیکان وانت دیگر تولید نمی شوند. اما همچنان تقاضا برای لوازم یدکی این دو خودرو وجود دارد. پس از توقف وانت پیکان از وانت آریسان رونمایی و به عنوان خودرو جایگزین همچنان تولید می شود.


2738

فروش لوازم پیکان

ما برای فروش لوازم پیکان در خدمت شما هستیم.

استقبال ایرانیان از پیکان سبب شد در اوایل دهه ۱۳۵۰ مدل جوانان نیز که دارای حجم موتور مشابه، اما قدرت موتور بیشتر با سرسیلندر آلومینیومی بود به خط تولید پیکان اضافه شود. پیکان جوانان بواسطه داشتن دو کاربراتور سرعت و شتاب بیشتری داشت و در قسمت جلو پنجره دارای چهار عدد چراغ جلو بود و در داخل خودرو در قسمت جلو داشبورد تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی داشت و با داشتن آمپر برق و فشار روغن در کنار درجه باک و دمای موتور جلوه خاصی داشت و علاقه‌مندانی را جذب خود کرده بود. همین حاالا برای فروش لوازم پیکان اقدام نمایید. 

 بهترین مقصد برای خرید اینترنتی لوازم لوکس و اسپرت پیکان با تنوع بی نظیر در ایران است. 

فروش لوازم پیکان

فروش لوازم پیکان همچنان جزو بیشترین فروش لوازم خودرو هاست ، زیرا چرخ این خودروی محبوب و دوست داشتنی همچنان می چرخد و هنوز در حال حرکت است .

 فروش لوازم پیکان در خیلی از سایت ها ، همچنین سایت شپینو ممکن می باشد.

خودرو محبوب پیکان ، قبل از این که به کشور عزیزمان ایران ، وارد شود به طول 12 سال در انگلستان تولید می شد. این تولید به نسبت طولانی بود و افراد تولید کننده پول و مبلغ زیادی برای بروز کردن وتغییر آن نداشتند. و سعی داشتند که با ایجاد تغییراتی در چهره و ظاهر پیکان جذب مشتری نمایند.

پیشنهاد ما به شما برای فروش لوازم پیکان و خرید آن استفاده از اینترنت و سایت های معتبری چون شپینو می باشد.

سایت شپینو با این ویژگی و خصوصیت که همیشه کنار و همراه شماست . امکان دسترسی به لوازم پیکان را برای شما راحت تر می کند. با گذر در هر کوچه و خیابانی ممکن است با فروشگاه های فروش لوازم پیکان مواجه شوید ،اما این کار یعنی گشت و گذار بین فروشگاه‌های مختلف و پرس و جو در خصوص کیفیت و قیمت کالا نیازمند زمان است.

 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز