2777
2789

به نظرتون کمی مبهم تموم نشد ؟اینکه معلوم نشد سکانس پایانی واقعیه یا خواب رهی بعد با این وضعیت هفته آینده میخواد وارد فاز جدید بشه وچند سال بعد رانشون بدن.

من اینقدر این سریالو دوس دارم ولی بدموقع پخشش میکنن ،همه ش یادم میره ک ببینم🤦‍♀️شما کی دیدی ؟

ایران خانوم قشنگمون با همه قومیتا و مذاهبشه که رنگی و قشنگه🪷🌺❤️‍🔥پس تویی که کامنت یا تاپیک ضدقومیتی و ضدمذهبی میذاری خیلی خطرناکی ،باید به بدترین شکل باهات برخورد بشه،چون نه تنها شعور نداری بلکه یه کتاب تاریخ هم دستت نگرفتی که بدونی گوشه به گوشه ایران چه تاریخ و ابهتی داره ،پس اگه با خاک یکسانت کردم لایقته🤢
من اینقدر این سریالو دوس دارم ولی بدموقع پخشش میکنن ،همه ش یادم میره ک ببینم🤦‍♀️شما کی دیدی ؟

از سایت تلویبیونچون اصلا همیشه قبلش چهارشنبه ها دوتا قسمت را اول از تلویبیون پخش میشه بعد ازتبویزیون البته این هفته استثنائا یک قسمت پخش شد فکر کنم چون هم به دلیل اینکه قسمت پایانی فصل اول بود از اون طرفم احتمالا تلویزیون هم این هفته به دلیل سب یلدا فقط یکوقسمت یعنی جمعه پخش میکنه برای همینم تلویبیونم یک قسمت پخش کرد.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من اینقدر این سریالو دوس دارم ولی بدموقع پخشش میکنن ،همه ش یادم میره ک ببینم🤦‍♀️شما کی دیدی ؟

چندبار نشون میده 

داستان کربلا داستان تباهی انسان هاست. داستان کربلا نشانگر این است که آدمی تا چه حد می‌تواند سقوط کند. خدایا نگذار از سقوط کنندگان دوره خودمان باشم، خدایا مراقبم باش  خدایا از فتنه هامیترسم، از آخرالزمان و فریب هایش میترسم. خدایا از آخرالزمان و مردمش میترسم، از فراموش کردن دین و دین داری و اسلام میترسم. خدایا از آخرالزمان و دین گریزی با فریب انسان بودن میترسم، آنها به اسم خوب بودن فریب می دهند و خوبی ها را ازبین می برند. آن ها باتمسخر دین داران به دین ضربه می زنند. این حربه شان است. خدایا از دل بستگی به این دنیای فانی میترسم. خدایا از فردایم میترسم. پرودگارم از عقب گرد رفتن میترسم، من از درکه میترسم. از پاپس کشیدن هنگام امتحانات و مشکلات میترسم. خدایا از تبلیغات فریبنده و هدف دار میترسم. خدایا از شکم سیری و دنیادوستی میترسم. معبودم از گم کردن راه میترسم،خالقم روز به روز بیشتر گناه عادی می‌شود و قبحش ریخته، من از عادی پنگاران گناه نباشم. پروردگارم جای ارزش و ضد ارزش با تفاسیر به ظاهر زیبا عوض می‌شود من از ظاهربینان نباشم.معبودم من از توجیه کنندگان گناه برای آرامی عذاب وجدان نباشم. بارالها جملات آخرم شهادت دادن به یکتایی و معبود بودن تو و به رسالت محمد(ص) و به ولایت علی (ع) باشد. خدایا کمکم کن خدایا مراقب من و مردمم ونسلم باش.خدایا کمک کن نه ظالم و نه مظلوم روزگار باشم. من در جرگه خودخواهان نباشم. پروردگارم به من و نسلم و خانواده ام کمک کن بتوانیم آن گوی آتشین آخر الزمان را در دستانمان حفظ کنیم.خدایا اسیر جو زمانه نشویم. عزیزان اگه دلتونو شکوندم اگه ظالمانه ناراحتتون کردم به ناحق بی عدالتی کردم پای اعتقادم نذارید پای ضعیف النفسی و گناهکاریم و عدم کنترل بر نفسم بگذارید.منم ضعیفم وگنهکار .. عاشق خاکم عاشق ایرانم خدایا مراقب کشورم و مردمم باشه.      مرگ بر آمریکا و اسرائیل تا ابد.             عزیز مادر با رفتنت داغ بزرگی رو قلبم نشست امیدوارم منو ببخشی امیدوارم تو زندگی ابدی همو ببینیم. دوست دارم❤️1403/4/21تاریخ رفتنت
از وقتی کمال تبریزی گفت این فیلم من نیست ، دیگه دوس ندارم ببینم  نمیدونیم این پایان های باز ، ...

البته من‌تا اون جایی که شایدم علی شادمان گفته بود مت که در ۲۸ قسمت‌از این سریال بازی کردم ولی تو۲۱ تا بود.

از وقتی کمال تبریزی گفت این فیلم من نیست ، دیگه دوس ندارم ببینم  نمیدونیم این پایان های باز ، ...

والا همینی که داره پخش میشه تعجب آوره که داره پخش میشه اگر قسمت دیشب را می دیدید متوجه منظورم می شدید.

از وقتی کمال تبریزی گفت این فیلم من نیست ، دیگه دوس ندارم ببینم  نمیدونیم این پایان های باز ، ...

میشه بگید دقیقا کجا ایناراگفته چون‌من هرچی سرچ کردم نتونستم مصاحبه ای جیزی پیدا کنم در ایم مورد با کمال تبریری.

من از کسی شنیدم که این رو گفته  خودم نخوندم جایی راستش ،  پخشش هم توی این شرایط صداوسیما ...

نه یعنی شش قسمت ولی یادمه که سال ۹۶ هم که مجدد پخش نی شد علی شادمان گفت که نقش من‌قراره بدون سانسور پخش بده شایدم تو تدوین مدت زیاد شده قسمت کم یا اشتباه چاپی تو مصاحبه بوده نمی دونم.ولی له هرحال همچین حرفی گفته بود مصاحبش حتما تونت بود نمی دونم شایدم کسب ت  اینستاگرام بهش انتقاداتی کرده ایشون این طور جواب دادهحالا شما از کی شنیدید.

من از دوستم شنیدم

البته دادشمم  شب چله دیدمش اونم گفت


دیشب رهی به خالش که میخان شوهرش بدن گفت که عاشق پروانه است

دختر تیمسار عبدالرضا بهادری که میشه دختر عموش

همون که وقتی بچه بودن رفت لندن

اوس حسین میخاد کسی دیگه رو واسش بگیره چون میدونه که اگه بره سمت بهادری ها اونا میکشنش


2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز