2733
2734

سلام خانومای عزیز.

آقا من واقعا با یک مشکلی روبرو شدم. من کلا خیلی شخصیت آرومی دارم، صدام اصلا بالا نمیره، خیلی به همه احترام میذارم و اهل بداخلاقی نیستم، نرم و منعطفم و مستبد نیستم واقعا. همسرمم خیلی این اخلاقامو میپسنده و معتقده که مثل یک زن لطیف برخورد میکنم و رفتارام و حرکاتم خشن و مردونه نیست و زنانه است.

نگم براتون🙄😭حدود یکساله که نزدیک پریودی هام اصلا یک آدم دیگه میشم.واقعا بحث تلقین و اینا نیست. انگار واقعا یه چیزایی تو ذهنم جاش عوض میشه. از یه چیزایی مسخره ای به حد مررررگ ناراحت میشم. شوهرمو با حرفام تحقیر میکنم و میکوبونمش(درحالی که در حالت عادی واقعا خیلی برام محترم و محبوبه). نگاهام و حالات صورتم خیلیییی خشن و مردونه میشه. چهرم جوش میزنه و به هم میریزه. خنده به لبم نمیاد. به شدتتتتت بداخلاق و ستیزه جو میشم. از همه بدم میاد و بهشون میپرم. برای همین سعی میکنم هیچ جا نرم ولی خب نمیشه بازم. اصلا یه آدم عجیب دیگه ای میشم که خودم حالم ازش بهم میخوره. با رفتارام شوهرمو مدام ناراحت میکنم و بعدش عذاب وجدان میگیرم و اعصابم خرد میشه.

بنظرتون چیکار کنم که این حالتام کمتر بشه؟ اصلا دلیلش چیه؟ پریودی؟ خب من که اصلا این عادتارو نداشتم تا یکسال پیش...

اگه میتونین کمکم کنین🥲🥲❤️❤️




بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
من واقعا الان شرایط دکتر رفتن ندارم😥 خواستم از شماها مشورت بگیرم از تجربیاتتون❤️

ببین همه خانوما اینجوری میشن طبیعیه یکی کمتر یکی بیشتر باید شوهرت و قانع کنی تو این مواقع درک کنه بگو برای همه خانوما هس مطالب در مورد این چیزا بخون واسش که بفهمه 

علائم pmsعه. از یه سری از مکمل ها مثل wellwoman میتونی استفاده کنی. گل مغربی هم البته هست.

قرصن اینایی که گفتی؟

گل مغربی مگه برای زایمان نبود؟ یادمه خواهرم هم استفاده کرد زایمان کرد😁😅

ببین همه خانوما اینجوری میشن طبیعیه یکی کمتر یکی بیشتر باید شوهرت و قانع کنی تو این مواقع درک کنه بگ ...

درک میکنه فکر کنم...یعنی در ظاهر بهم هیچی نمیگه. ولی خب از درون معلومه ناراحت میشه...مخصوصا که یکی از حساسیت هاش اینه که همسرش خیلی لطیف و زنونه رفتار کنه😐خواهرشو طفلی همششش مسخره میکنه که خیلی خشن و تند رفتار میکنه!!

میترسم دیگه ازم خوشش نیاد🥲🥲

و اینکه زندگیمم مختل میشه واقعا. هم این ماه هم دوسه ماه پیش چندتا مهمونی مهم رو نرفتم و خیلی زشت شد. بخاطر اینکه ترسیدم با اون اعصاب داغانم یه وقت به کسی بی احترامی کنم یا بپرم.

وای منم چن وقتیه انقدر عصبی و وحشی شدم که نگو.منم به آروم و صبور بودن معروف بودم،۱۱ساله ازدواج کردم همسایه ها صدامو نشنیده بودن ولی الان روزی نیست که سر دخترم جیغ نزنم،سردختر ۲ساله م جیغایی میزنم که نگو😥،البته بچمم خیلی خیلی لجبازه،لباس نو براش میگیرم نمیپوشه لباسای کهنه و قدیمیشو میپوشه،موهاشو نمیزاره ببندم.همیشه ژولیده پولیدس،فکر اینکه مردم فک کنن من چقدر بی سلیقه ام که بچم اینجوری میگرده عصبی ترم میکنه،

درک میکنه فکر کنم...یعنی در ظاهر بهم هیچی نمیگه. ولی خب از درون معلومه ناراحت میشه...مخصوصا که یکی ا ...

ببین تنها راهش اینه رو خودت کارکنی باید قوی باشی و صبور وگرنه باید رو بیاری به قرص و دکتر اگه برات مهمه زندگیت و شوهرت به خودت بگو میگذره اینم برای همه هست فقط و فقط صبور بودن و کارکن روخودت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز