2733
2739
عنوان

تحقیق از بیمارستان لاله

2357 بازدید | 5 پست
سلام دوستان
من از همه اونایی که به طریقی با بیمارستان لاله آشنایی دارند کمک میخوام ، آیا کسی هست که از این بیمارستان اطلاعات داشته باشه؟
من برای جراحی باز قلب دختر 4 ساله ام میخوام وارد این بیمارستان شوم اما چیز زیادی نمیدونم ، آیا هزینه هاش با امکاناتی که در اختیارمون میذارند همخونی داره؟ یا نه ؟
دوستان خودم هم بیاین اینجا این تاپیک مخصوص بیمارستانه...
هرگاه قلبتان برای دیگران می تپد ،

فرشتگان برایتان دست تکان می دهند
سلام من پسرم که زردی داشت اونجا بستری بود. یکی از پزشکهای سهام دار اونجا از آشناهامونه و پسر خودش رو هم که زردی داشت اونجا بستری کرد. به من گفت بخش نوزادان بیمارستان لاله تو ایران تکه و مراقبت هاشون حرف نداره. حالا نمیدونم فقط اون بخشی که نوزادای زردی رو بستری میکردند منظورش بود یا کلا میگفت. امیدوارم دخترت زود خوب بشه و از بیمارستان راضی باشی.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام سایه جان
امیدوارم حال دختر گلت زود زور خوب بشه. من اونجا زایمان کردم و دخترم هم که زردی گرفت اونجا بستری شد و منم تمام اون سه روز رو تو بیمارستان پیشش موندم (اتاق مادران نوزاد داره که مادرهایی که بچه شیرخوره دارن اونجا میمونن)
مراقبتهاشون از من موقع زایمانم حرف نداشت و من بسیار بسیار بسیار راضی بودم و هنوز هم حاضرم اون روز بارها و بارها تکرار بشه.
وقتی دخترم زردی گرفت خیلی خیلی تحت فشارو استرس بودم و همش چکشون میکردم که به دخترم خوب برسن و انصافا رسیدگیشون خوب بود گرچه رفتارشون دیگه مثل روز زایمانم عالی نبود.
بخش کودکانش با بخش نوزادان متفاوت هست. سه تا بخش زنان، نوزادان و کودکان در مجاورت همدیگه هستش
بیمارستان تمیز و خوبیه تا اونجا که من دیدم توی ایران بیمارستان معقولی هست
2728

وب سایت غزلکده برای راحتی شما کاربران عزیز که بتوانید تحقیقات دانشجویی و یا پروژه های خود را به راحتی پیدا کنید این صفخه تحقیق انلاین را ساخته تا شما شماره 09309564825 تماس بگیرید و نوع تحقیق و پروژه خود را مشخص کنید در کمترین زمان ممکن تحقیق به شما تحویل داده می شود .

تحقیق انلاین

تحقیق دانشجویی 

تحقیق آنلاین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز