2737
2739
عنوان

خرید شلوار اسلش مردانه

212 بازدید | 0 پست

خرید اینترنتی شلوار اسلش مردانه

ارسال محصولات به تمام نقاط کشور
ارسال محصول به صورت اکسپرس،تحویل 24 ساعته

شلوار مردانه اسلش

خرید شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش مردانه

قیمت: 26,000 تومان

  • شلوار اسلش مردانه

  • طرح ABERCROMBIE

  • دارای بند کمری

  • در رنگهای طوسی روشن ،طوسی تیره ، زغالی

  • دارای سایز بندی

  • جنس :جودون

  • کمر کشی

برای خرید تلفنی به لینک زیر مراجعه کنید
خرید تلفنی شلوار اسلش مردانه

خرید پیامکی :
ارسال کد 72563 به 30007977 شلوار ورزشی و اسپرتشلوار اسلش مردانهشلوار اسلش مردانه ورزشیشلوار اسلش مردانهشلوار ورزشی و اسپرت Abercrombieشلوار ورزشی و اسپرت Abercrombie

شلوار ورزشی و اسپرت Abercrombie پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد.این شلوار دارای کمرکشی بندی می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده باشد و می توانید با کشیدن بند ، شلوار را کاملا متناسب با سایزتان ، اندازه کنید.این اسلش در سه رنگ طوسی روشن ،طوسی تیره و زغالی ارائه شده است.

برند ابر کرومبی سال 1892 میلادی توسط دیوید ابرکرومبی و ازرا فیچ در نیویورک امریکا تاسیس گردید (David Abercrombie) دیوید ابرکرومبی، یک مکتشف و معدن یاب و نقشه بردار خطوط راه آهن بوده است. علاقه و عشق او به فضاهای باز، بر روی فروشگاه و شرکت او نیز تاثیر گذاشته است. و آن را مختص به وسایل و لوازم چادر زدن، ماهیگیری و شکار نموده است. ارباب رجوع ها و مشتریان او اکثراً شامل شکارچیان و مکتشف ها می باشد.ازرا فیچ (Ezra Fitch) وکیلی در نیویورک بود که مسیرها و تلاشهای زیادی را بهمراه ابرکرومبی برای شرکت طی نمود و در سال 1900 به واسطه جستجوهای برجسته اش در این موارد با Abercrombie شریک شد.مناظرات طولانی و زیادی در خصوص آینده Abercrombie & Fitch بین این 2 مرد شکل گرفت، ابرکرومبی خواستار ادامه فروش وسایل به دستفروش های حرفه ای بود، در حالیکه Fitch خواهان متمرکز کردن فروش برای عموم بود. ابرکرومبی در سال 1907 استعفا داد و فروشگاه را به Fitch سپرد فیچ میخواست که فروشگاه مانند یک محیط باز باشد، او یک چادر در وسط فروشگاه و یک چراغ روشنایی اردویی در کنار فروشگاه، برپا ساخت.

برای خرید تلفنی به لینک زیر مراجعه کنید
خرید تلفنی شلوار اسلش مردانه

خرید پیامکی :
ارسال کد 72563 به 30007977   

خرید اینترنتی را با سایت ما تجربه کنید : http://sellplace.ir/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  8 ساعت پیش